propozycja na niskokaloryczne sniadanie?

1. Data: 2003-07-19 06:35:59

Temat: propozycja na niskokaloryczne sniadanie?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

chce zapomniec o smazonych potrawach, chlebie i serze zoltym, ktore mnie
gubia. pomozcie - co wy jecie i nie tyjecie?

przychodzi mi do glowy:

- jogurt naturalny z musli
- zupa mleczna
- serek wiejski z warzywami
- salatki - no ale jakie?

1. Data: 2003-07-19 08:08:46

Temat: Re: propozycja na niskokaloryczne sniadanie?
Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bfaork$htq$1@foka1.acn.pl,
rena <r...@p...pl> typed:
> chce zapomniec o smazonych potrawach, chlebie i serze zoltym, ktore
> mnie gubia. pomozcie - co wy jecie i nie tyjecie?

Montignac - interesowalas sie? Ja robie sobie odmiane wegetarianska (c) by
Seva =]
http://tinyurl.com/dfzq
http://tinyurl.com/dfzx

Zobacz tez tutaj: http://misiczka.com/monti/zestawy.html i w ogole przejrzyc
cala Misiczkowa strone, polecam. Poza tym linki polecane przez Misiczke na
pl.misc.dieta:
http://www.montignac.republika.pl
http://www.montignac.prv.pl/
http://www.montignac.pl/index1.htm
http://www.montignac.ca
http://www.geocities.com/artvitae1/zasady.html

I mimo wszystko zapraszam na pl.misc.dieta, naprawde ostatnimi czasy nie
jest tak zle =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-19 08:09:29

Od: soledad <s...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bfaork$htq$1@foka1.acn.pl>
rena napisał(a):

> - jogurt naturalny z musli
> - zupa mleczna
> - serek wiejski z warzywami
> - salatki - no ale jakie?

- platki z mlekiem
- pieczywo wasa ale nie to gruboziarniste
- serki biale
- salatki z tego co jest akurat pod reka: pomidorek, ogore, kukurydza,
rzodkiewka
- jakis owoc - jablko, pomarancza
... jak cos jeszcze wymysle to dopisze - ale ja generalnie zaprzestalam
takich sniadan, od jakiegos czas standartowo jem 2 kromki opiekanego
pieczywa z serkiem bialym i pomidorkiem lub ogorkiem na gore.

--
...soledad...
**gg 1882000**

1. Data: 2003-07-19 08:33:11

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam ci pl.rec.kuchnia

a na obiadek (bo na sniadanko troche chyba za ciezkie):

Czas przygotowania: 25 minut
Czas gotowania: 10 minut
Porcje: 4-6

Braokuł
1 pierś z kurczaka (dla tych mięsożernych bo jak nie będzie to żadna szkoda)
1 czerwona cebula pokrojona na cienkie plasterki
pomidorki pokrojone w łezki
200 g malin świeżych

Ciepły malinowy sos z chili

125 g świeżych malin
1 łyżeczka pasty chili
2 ząbki czosnku
1/2 kubka oliwy z oliwek
2 łyzki malinowego lub białego octu winnego

1. Sos sałatkowy: w rondelku na malym ogniu delikatnie mieszac wszystkie
skladniki az maliny rozgotuja sie i zabarwia sos. Przelac do miski, dobrze
roztrzepac i doprawic sola i swiezo zmielonym pieprzem.

2. Ugotowac brokuła. Piers pokroic w kostke i usmażyć na patelni.

3. Na talerzu ułożyć brokuły, kuraka, cebulę pomidorki i maliny i polac
sosem.

Pozdrawiam - Izis_

1. Data: 2003-07-19 09:27:53

Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chce zapomniec o smazonych potrawach, chlebie i serze zoltym, ktore mnie
> gubia. pomozcie - co wy jecie i nie tyjecie?

polecam pl.misc.dieta,
dowiesz się paru interesujących rzeczy:)

pozdrawiam,
Sławka

1. Data: 2003-07-20 08:30:04

Od: "Baba Jagaa" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi w gubieniu kilogramow najbardziej pomogla salatka z pomidorow.
Na sniadanko jadlam kromke (ok.50 g) ciemnego chleba typu pumpernikel czy
tez inny ze slonecznikiem i do tego pokrojone do miseczki pomidory polane
jogurtem naturalnym light danona (jedna lyzeczka). W ciagu miesiaca zeszlo 5
kg :)
Aha, polecam tez platki sniadaniowe Frutina + mleko 0% tluszczu laciate.
Pycha.

Pozdrawiam, Jagaa

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> chce zapomniec o smazonych potrawach, chlebie i serze zoltym, ktore mnie
> gubia. pomozcie - co wy jecie i nie tyjecie?

> [...]

[wwa] ktore baseny maja ozonowana wode?
Dresdener Essenz
estetica studio-krakow pilne!!!zamykanie naczynek
pianka Veet
metoda nite - white