metoda nite - white

1. Data: 2003-07-18 19:21:34

Temat: metoda nite - white
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Ostanio rozgladam sie dosc powaznie za jakas metoda wybielania zebow, bedac
u stomatologa wzielam ulotke dotyczaca metody nite -white, polega ona na
zakladaniu w specjalnie dostosowanej do zgryzu szyny zelu na noc. Pierwsze
efekty widoczne sa ponoc juz po pierwszej nocy, a maksymalne wybielanie trwa
2 tygodnie.
Czy ktoras z Was korzystala z tej metody? czy rzeczywiscie jest skuteczna?
no i ile ta "impreza kosztuje", warto?
We wtorek ide znow do stomatologa, to pewnie go przepytam, ale tak mnie
korci, ze chcialabym juz cos wiedziec na temat tej metody, no i ze zrodla
obiektywnego :)

Pozdrawiam
Rybka

1. Data: 2003-07-19 17:02:19

Temat: Re: metoda nite - white
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoras z Was korzystala z tej metody? czy rzeczywiscie jest skuteczna?
> no i ile ta "impreza kosztuje", warto?
oj..tez jestem ciekawa...równiez nosze sie z zamiarem wybielenia
paszczeki:)

--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o

1. Data: 2003-07-20 11:58:25

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał

> oj..tez jestem ciekawa...równiez nosze sie z zamiarem wybielenia
> paszczeki:)

Poszukajcie w archiwum ... było na pewno.

Ja wybielanie gorąco polecam ;-)))

Pozdrawiam
MOLNARka

zel do wlosow Herbapolu