« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2003-07-18 18:15:28
Temat: [ot] zwrot, reklamacja, pomozcie!Witam, wiem ze to nie ta grupa ale licze na szybka pomoc drogich
grupowiczek: - )
Czy wie ktos jak w prawie konsumenta jest ze zwrotami/ wymianami produktow?
Ktos dostal na prezent rzecz, ktora mu sie nie podoba i chcialby zwrocic lub
wymienic na inna rzecz, (sklep adidasa) niestety powiedziano ze ani zwrotu
ani wymiany- nawet na inny kolor nie przyjma! Moga tak? Gdzie sie mozna
odwolac, gdzie poczytac.
Problem nie dotyczy bielizny lecz torebki, paragon jest i mimo to na dzien
nastepny nie chca wymienic/ zwrocic kasy.
Pomozcie, sprawa dosc pilna, pozdrawiam!!!
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
1. Data: 2003-07-18 19:05:58
Temat: Re: [ot] zwrot, reklamacja, pomozcie!Użytkownik "BF" <b...@i...pl_USUN_TO> napisał w wiadomości
news:bf9dgb$j75$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam, wiem ze to nie ta grupa ale licze na szybka pomoc drogich
> grupowiczek: - )
> Czy wie ktos jak w prawie konsumenta jest ze zwrotami/ wymianami
produktow?
> Ktos dostal na prezent rzecz, ktora mu sie nie podoba i chcialby zwrocic
lub
> wymienic na inna rzecz, (sklep adidasa) niestety powiedziano ze ani zwrotu
> ani wymiany- nawet na inny kolor nie przyjma! Moga tak? Gdzie sie mozna
> odwolac, gdzie poczytac.
> Problem nie dotyczy bielizny lecz torebki, paragon jest i mimo to na dzien
> nastepny nie chca wymienic/ zwrocic kasy.
> Pomozcie, sprawa dosc pilna, pozdrawiam!!!
Nie wiem jak to jest, ale mozesz poszukac u zrodla :-)
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/
Pozdrawiam
ISIA
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-07-18 21:22:17
Temat: Re: [ot] zwrot, reklamacja, pomozcie!albo zarzuc temat na pl.soc.prawo --> tam jest pelno takich spraw
iziS_
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-07-18 22:01:59
Temat: Re: [ot] zwrot, reklamacja, pomozcie!
BF wrote:
> Witam, wiem ze to nie ta grupa ale licze na szybka pomoc drogich
> grupowiczek: - )
polecam pl.misc.konsumenci
xx.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-07-19 11:57:24
Temat: Re: [ot] zwrot, reklamacja, pomozcie!Z tego, co mi wiadomo, jeśli dany produkt nie ma wad, to wymaiana i zwrot
zależy u nas tylko od dobrej woli sklepu.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-07-19 23:12:19
Temat: Odp: [ot] zwrot, reklamacja, pomozcie!Użytkownik justyp <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bfbc52$hbt$...@n...onet.pl...
> Z tego, co mi wiadomo, jeśli dany produkt nie ma wad, to wymaiana i zwrot
> zależy u nas tylko od dobrej woli sklepu.
Np w GaleriiCentrum mozna wymienic w ciagu 5 dni od daty zakupu po okazaniu
paragonu i jesli jest metka na ubraniu. Chyba sa jakies ogolniejsze przepisy
regulujace.
Pozdr.
Pt
PrawdziwaWiedzmaF.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-07-20 06:19:02
Temat: Re: [ot] zwrot, reklamacja, pomozcie!Dzieki za odpowiedzi!:)
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
1. Data: 2003-07-23 11:24:29
Temat: Re: [ot] zwrot, reklamacja, pomozcie!
> > Z tego, co mi wiadomo, jeśli dany produkt nie ma wad, to wymaiana i
zwrot
> > zależy u nas tylko od dobrej woli sklepu.
>
> Np w GaleriiCentrum mozna wymienic w ciagu 5 dni od daty zakupu po
okazaniu
> paragonu i jesli jest metka na ubraniu. Chyba sa jakies ogolniejsze
przepisy
> regulujace.
nie ma - Justyp ma rację - zalezy to od woli sprzedawcy - towaru bez wad nie
mozna wymienić, chyba, ze sprzedawca zgodzi się na to. Ale nikt mu tego nie
narzuci.
Ja nabyłam monitor LCD (do firmy), w którym jeden piksel na ekranie (a
konkretnie centralne na środku)nie świecił, a raczej na czarnym tle był
biały. Pomijam fakt, że program w pracy ktorego będzie wykorzystany ten
monitor ma takowe tło. Zwóciłam sie z tym do sprzedawcy i dostałam od niego
normę ISO, która mówi, ze takich pojedynczych pikseli nie świecących lub
świecących wadliwie może być na ekranie monitora 15-calowego LCD .... 7
sztuk! Byle nie obok siebie. Ręce mi opadły, bo ani sprzedawca ani
producent nie uznali mi tego za wadę produktu ani nie wykazali dobrej woli
by to zamienić na coś innego. Odwołanie do kogokolwiek nic nie da - norma to
norma. Nabywam produkt godząc się, ze odpowiada takim normom. Mogłam jedynie
powołać rzeczoznawcę, który stwierdziłby na ile to przeszkadza w pracy, ale
odpuściłam - za jednym pikselem nie będę się włóczyć po sądach.
M.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |