Re: propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<hr3625$vt4$1@news.onet.pl> <hr3chn$7qv$1@inews.gazeta.pl>
<hr60hh$lub$1@news.onet.pl> <hr62f3$o7g$1@inews.gazeta.pl>
<4bd6f855$0$2600$65785112@news.neostrada.pl>
<hr6vue$6jc$1@inews.gazeta.pl>
<4bd70d30$0$17098$65785112@news.neostrada.pl> <hr73mm$610$1@news.onet.pl>
<1...@4...net> <hr75sh$cmp$1@news.onet.pl>
Date: Tue, 27 Apr 2010 19:25:40 +0200

Dnia Tue, 27 Apr 2010 19:11:45 +0200, Chiron napisał(a):

> co Ciebie
> interesuje, że Ty dostrzeżesz w nawet nielubianej osobie dobro- a ona w
> Tobie nie? Potrzebny Ci jej poklask?:-)

Nie o to chodzi. Chodzi o negatywną weryfikację pochopnie powziętego
przekonania o pozytywach danej osoby i skutki tej weryfikacji dla mnie
samej - kac moralny, poczucie pomyłki itp.

> OK- to wcale nie jest miłe. Jednak i ta osoba- jak nie w tym momencie, to
> być może kiedyś- tam, zauważy to, i może nawet prześle Ci jakieś dobre
> fluidy?:-) Po prostu- to jeszcze nie jej pora na takie zachowania.
> Nie piszę ani do Ciebie, ani do malkontenta, raz napisałem do Ewy- ale
> dlatego, że nie mam najmniejszych problemów z wysmarowaniem peanu do Was:-).
> Próbuję w Prawdzie z ludźmi, z którymi moje realcje oceniam jako trudne...o
> to mi w tym wątku chodziło.

W realu od dawna sobie świetnie radzę z trudnymi relacjami, tutaj ogląd
jest fragmentaryczny, ludzie wydają pochopne opinie (w tym o mnie) na
każdym kroku, ja w tym nie jestem dobra, ja muszę mieć pewność.