propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)

191. Data: 2010-04-26 21:21:14

Temat: Re: propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> wszystkich ludzi tu obecnych- ty najmniej zasługujesz na zaufanie". Raz
> trafił się człowiek, który po takim komunikacie zaczął...odgryzać się
> innym. O co w tym chodzi? Po prostu- są ludzie zamknięci, którzy nie
> potrafiąsię otworzyć. Taką też IMO osobą była opisywana przez Ciebie
> dziewczyna. Tylko- to, co Ty zrobiłaś- zrobiłaś przecież (jak mniemam)-
> dla siebie. Przeżyłaś pewne doświadczenie, jakiś proces psychologiczny.
> Weszłaś w niego. Czyli- skorzystałaś. A ona- no cóż...Ona została tam,
> gdzie była- ze swoimi problemami i skrzywionym oglądem świata.

Powiedz mi zatem Chironie skoro już temat masz tak bardzo zgłębiony,
dlaczego masz takie kłopoty z komunikacją tutaj na grupie?
Bardzo proszę, żebyś mi nie pisał, że to moja konfabulacja. Sam to
niejednokrotnie podkreśliłeś, linków szukać Ci nie będę.

--

Paulinka

192. Data: 2010-04-26 21:29:33

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hr4vj3$23e$6@node1.news.atman.pl...
> [...]
> Bardzo proszę, żebyś mi nie pisał, że to moja konfabulacja. Sam to
> niejednokrotnie podkreśliłeś, linków szukać Ci nie będę.

ze mną nie miał żadnych kłopotów

może czasem stawia zbyt wysokie
wymagania partnerom - ale jak sądze
w ich dobrze pojętym interesie
- chodzi zapewne o podciąganie
:-)))
---
koniec komplementów

193. Data: 2010-04-26 21:33:37

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

malkontent pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> [...]

Nie chcę Cię martwić, ale nie jesteś jedyny.

--

Paulinka

194. Data: 2010-04-26 21:41:16

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hr50a9$4e9$1@node1.news.atman.pl...

> Nie chcę Cię martwić, ale nie jesteś jedyny.

dziękuje - bo już myśłałem ,że
jestem jakims odmieńcem/odszczepieńcem

tylko w tym wątku - koplementy
no powiedzmy są ... :-))

195. Data: 2010-04-26 21:43:57

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bardzo proszę, żebyś mi nie pisał, że to moja konfabulacja. Sam to
> niejednokrotnie podkreśliłeś, linków szukać Ci nie będę.

Bardzo dobre spostrzeżenie. Wiesz, kiedyś w ogóle byłem osobą bardzo
konfliktową. Nie potrafiłem porozumiewać się z ludźmi. Dziś to już jest
bardzo marginalna moja cecha- w porównaniu z tym, co było...ale i tak za
dużo zostało we mnie z tej konfliktowości.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

196. Data: 2010-04-26 21:49:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> bardzo marginalna moja cecha- w porównaniu z tym, co było...ale i tak za
> dużo zostało we mnie z tej konfliktowości.

I jak sobie z tym radzisz? Poważnie pytam.

--

Paulinka

197. Data: 2010-04-26 21:50:31

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

malkontent pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> [...]

Masz bardzo ładnego nicka :)

--

Paulinka

198. Data: 2010-04-26 21:57:48

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hr519v$4h3$1@node1.news.atman.pl...

> Masz bardzo ładnego nicka :)
A Ty jesteś spostrzegawcza :-)

199. Data: 2010-04-26 21:58:13

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-26 23:43, Chiron pisze:
> [...]
> jest bardzo marginalna moja cecha- w porównaniu z tym, co było...ale i
> tak za dużo zostało we mnie z tej konfliktowości.

IMO zyskałeś tylko tyle, że ludzie odsuwają się od dyskusji z tobą
i rzadko próbują z silnym przekonaniem przeciwstawiać twoim swoje
kontrargumenty.
Tylko czy to na pewno zysk?
Piotrek

200. Data: 2010-04-26 22:00:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2010 23:29:33 +0200, malkontent napisał(a):

> ze mną nie miał żadnych kłopotów

No ze mną też nie i mogabym podać parę przykładów innych osób.
:-)

Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?
Re: Środę łupie w krzyżu
Druga próba postawienia Papieża przed Sądem.