propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)

231. Data: 2010-04-27 17:25:40

Temat: Re: propozycja- zapisywac sie szybciutko:-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Apr 2010 19:11:45 +0200, Chiron napisał(a):

> co Ciebie
> interesuje, że Ty dostrzeżesz w nawet nielubianej osobie dobro- a ona w
> Tobie nie? Potrzebny Ci jej poklask?:-)

Nie o to chodzi. Chodzi o negatywną weryfikację pochopnie powziętego
przekonania o pozytywach danej osoby i skutki tej weryfikacji dla mnie
samej - kac moralny, poczucie pomyłki itp.

> OK- to wcale nie jest miłe. Jednak i ta osoba- jak nie w tym momencie, to
> być może kiedyś- tam, zauważy to, i może nawet prześle Ci jakieś dobre
> fluidy?:-) Po prostu- to jeszcze nie jej pora na takie zachowania.
> Nie piszę ani do Ciebie, ani do malkontenta, raz napisałem do Ewy- ale
> dlatego, że nie mam najmniejszych problemów z wysmarowaniem peanu do Was:-).
> Próbuję w Prawdzie z ludźmi, z którymi moje realcje oceniam jako trudne...o
> to mi w tym wątku chodziło.

W realu od dawna sobie świetnie radzę z trudnymi relacjami, tutaj ogląd
jest fragmentaryczny, ludzie wydają pochopne opinie (w tym o mnie) na
każdym kroku, ja w tym nie jestem dobra, ja muszę mieć pewność.

232. Data: 2010-04-27 17:30:17

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Druga część Twojego postu: podobnie napisała Ewa: ona się otworzyła,
> powiedziała o nielubianej dziewczynie kilka dobrych słów, a tamta w
> zamian nie powiedziała właściwie niczego pozytywnego.

Trochę nie o to chodziło w tamtym moim opisie, ale nic to.

Ewa

233. Data: 2010-04-27 17:33:47

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> W realu od dawna sobie świetnie radzę z trudnymi relacjami, tutaj ogląd
> jest fragmentaryczny, ludzie wydają pochopne opinie (w tym o mnie) na
> każdym kroku, ja w tym nie jestem dobra, ja muszę mieć pewność.

Ależ jesteś w tym doskonała przecież! W wydawaniu pochopnych opinii na
podstawie bardzo fragmentarycznych danych. A nawet z ich braku potrafisz
wyciągać "wnioski".

Ewa

234. Data: 2010-04-27 19:36:18

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie o to chodzi. Chodzi o negatywną weryfikację pochopnie powziętego
> przekonania o pozytywach danej osoby i skutki tej weryfikacji dla mnie
> samej - kac moralny, poczucie pomyłki itp.
No ale jeśli np kogoś nie lubisz, wiesz jednak, że on ładnie gra na
gitarze - powiesz mu, że bardzo lubisz jego grę na gitarze. Będzie to
prawda. Jeśli ten człowiek będzie na Ciebie naskakiwał, mówił Ci złe rzeczy-
to przecież (jak mniemam) nie zmieni to Twojego osądu, że ma talent
muzyczny?

> W realu od dawna sobie świetnie radzę z trudnymi relacjami, tutaj ogląd
> jest fragmentaryczny, ludzie wydają pochopne opinie (w tym o mnie) na
> każdym kroku, ja w tym nie jestem dobra, ja muszę mieć pewność.
W realu także wielu lubi oceniać innych. No cóż- z tego nie wynika,
przynajmniej dla mnie- ża i ja miałbym oceniać kogoś...

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

235. Data: 2010-04-27 19:40:05

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> Ależ jesteś w tym doskonała przecież! W wydawaniu pochopnych opinii na
> podstawie bardzo fragmentarycznych danych. A nawet z ich braku potrafisz
> wyciągać "wnioski".
>
> Ewa
Peace! Friede!Pax!
To_nie_ten_wątek_na_spory:-)
--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

236. Data: 2010-04-27 19:41:59

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Trochę nie o to chodziło w tamtym moim opisie, ale nic to.
>
> Ewa
Tak zrozumiałem: Ty powiedziałaś jej coś od serca, a ona Cię zbyła- nie
potrafiła się otworzyć. Jak źle zrozumiałem- przepraszam. Co pokręciłem?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

237. Data: 2010-04-27 19:51:38

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> Peace! Friede!Pax!
> To_nie_ten_wątek_na_spory:-)

To już nie można komuś powiedzieć, że jest doskonały?? ;-P

Ewa

238. Data: 2010-04-27 19:52:33

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Tak zrozumiałem: Ty powiedziałaś jej coś od serca, a ona Cię zbyła- nie
> potrafiła się otworzyć. Jak źle zrozumiałem- przepraszam. Co pokręciłem?

Chodziło o to, że ona jeszcze bardziej mnie znielubiła, kiedy usłyszała,
co dobrego mają do powiedzenia o mnie inni. ;)

Ewa

239. Data: 2010-04-27 19:54:38

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To już nie można komuś powiedzieć, że jest doskonały?? ;-P
>
> Ewa

Jeśli Ixi tak rzeczywiście to odebrała, to ok...

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

240. Data: 2010-04-27 19:56:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Apr 2010 21:40:05 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> Peace! Friede!Pax!
> To_nie_ten_wątek_na_spory:-)

Założymy osobny :-)

Medea, o to rozdwojenie ci chodziło???
Mity kosmologiczne,kazirodztw o,matryjarchat.
vb, jak TO wyjaśnisz?
Re: Środę łupie w krzyżu
Druga próba postawienia Papieża przed Sądem.