prosba archiwalna

1. Data: 2000-03-02 15:53:22

Temat: prosba archiwalna
Od: "Marcin M" <h...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno, bardzo dawno temu (chyba zdrowo ponad rok) byl przepis pstrag w
migdalach na slodko, bodajze z pomaranczami. Jak ktos kojarzy, prosz
euprzejmie o podeslanie ...

Dzieki,

MM

1. Data: 2000-03-03 07:18:49

Temat: Re: prosba archiwalna
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dawno, bardzo dawno temu (chyba zdrowo ponad rok) byl przepis pstrag w
> migdalach na slodko, bodajze z pomaranczami. Jak ktos kojarzy, prosz
> euprzejmie o podeslanie ...

Znalazlam tylko taki, moze sie przyda:
3 jednoosobowe pstrągi (znaczy jeden pstrąg na osobę),
mąka (do obtoczenia pstrąga),
sól,
oliwa,
masło,
miód (najlepiej płynny),
migdały,
orzechy włoskie, laskowe itp.
Pstrągi najpierw patroszymy, myjemy, suszymy, solimy, obtaczamy w mące
i smażymy na oleju. Następnie układamy w
brytwannie,lub szklannym naczyniu jeden obok drugiego (ja wolę
szklanną brytwanę, nie trzeba później przekładać).
Polewamy płynnym miodem i posypujemy pokruszonymi orzechami.
Zapiekamy w temp. ok.180-190 st.C przez 10-15 min.
W tym czasie na patelni robimy sos:
1 łyżka masła,
sok z 1 pomarańcza,
sok z 1/2 cytryny,
2-3 łyżki miodu,
wszystkie składniki podgrzewamy i mieszamy do połączenia ze sobą.
Po wyjęciu pstrągów z piekarnika polewamy je sosem.
Ozdobić można plastrami cytryny i pomarańcza oraz czymś zielonym.
Życzę smacznego.
From: "Jolanta Pius" p...@f...onet.pl

super driny :)))
Nalewka z Cisa?