prośba o interpretację przepisu

11. Data: 2011-01-29 23:07:39

Temat: Re: prośba o interpretację przepisu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jan 2011 16:46:20 +0100, Aicha napisał(a):

> Tak z pędzoną GMO papryką??? Nie boisz się?

Nie - zastąpię ją kapustą kiszoną.

12. Data: 2011-01-29 23:09:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jan 2011 21:17:25 +0100, Panslavista napisał(a):

> Najlepszy duszony w śmietanie z koperkiem.

Wiem, ale już robiłam. Jeśli mi się uda wg tytułowego przepisu, to z kolei
ten uznam za najlepszy ;-)

13. Data: 2011-01-29 23:11:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jan 2011 19:19:07 +0100, medea napisał(a):

> Co z tymi królikami! Ja dzisiaj też robiłam! Ale według innego przepisu.
> Nie jestem zachwycona, wyszedł trochę za suchy. To chyba dlatego, że
> zrezygnowałam ze słoniny, która była w przepisie. Może następnym razem
> zrobię według tego. Zdajcie relację.

Pewnie go piekłąś i wysechł. Lepiej dusić po przykryciem, można w
piekarniku. No i koniecznie zamarynować/zabajcować przed przyrządzeniem.
Każde mieso będzie wtedy soczyste.

14. Data: 2011-01-30 01:35:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Jan 2011 00:07:39 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie - zastąpię ją kapustą kiszoną.

:->

15. Data: 2011-01-30 12:41:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-30 00:11, Ikselka pisze:

> Pewnie go piekłąś i wysechł. Lepiej dusić po przykryciem, można w
> piekarniku. No i koniecznie zamarynować/zabajcować przed przyrządzeniem.
> Każde mieso będzie wtedy soczyste.

Dusiłam pod przykryciem, a wcześniej marynowałam.

Ewa

16. Data: 2011-01-30 17:38:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Jan 2011 13:41:19 +0100, medea napisał(a):

> Dusiłam pod przykryciem, a wcześniej marynowałam.

To może stary być musiał... albo co.
A ja jednak zrobiłam dziś ulubiony obiad MŚK - rosół, sztukę mięsa rosołową
z ziemniakami i skwareczkami i duszoną na maśle marchewką, bo wczoraj mi
się taka wołowinka znów trafiła, że nie sposób było się jej oprzeć. No i
jednak całego królika we dwójkę byśmy nie zjedli, więc parę dni poczeka w
zamrażarce na dzieci.

17. Data: 2011-01-30 17:57:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-30 18:38, Ikselka pisze:
> To może stary być musiał... albo co.

Nie sądzę. Królik jest po prostu bardzo chudy i potrzebuje tłuszczu.
Nawet był w tym moim przepisie, ale z niego zrezygnowałam, bo myślałam,
że nie jest aż taki nieodzowny. Później przejrzałam inne przepisy i
okazuje się, że w każdym jest sporo dodatkowego tłuszczu - albo w
postaci słoniny/boczku, albo chociażby tej śmietany. Następnym razem nie
będę kombinować, tylko zrobię ze słoniną.

Ewa

SMAKER ili SMAKOSZ?
Smalec skwarki
do wyrabiania ciasta chlebowego