prośba o przetłumaczenie wyniku badania histipat.

1. Data: 2005-07-20 14:38:58

Temat: prośba o przetłumaczenie wyniku badania histipat.
Od: "remina" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, moja prośba jak w temacie, termin wizyty u lekarza
odległy, chciałabym wiedzieć, jaki jest wynik:
Vulvitis chronica cum hyperkeratosi (leukoplania) mat.I,II.
Eudometrium polyposum cum viguis secretionis. Eudocericitis chronica.
Fragmenta epithelii paraepridermoidolis et myometrii aut leiomyomatis.
Dziękuję za okazanie pomocy.
Pozdrawiam
Remina

2. Data: 2005-07-20 14:50:38

Od: "remina" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "remina" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie, moja prośba jak w temacie, termin wizyty u lekarza
> odległy, chciałabym wiedzieć, jaki jest wynik:
> Vulvitis chronica cum hyperkeratosi (leukoplania) mat.I,II.
prawdopodobnie źle odczytalam słowo w nawiasie - może być leukoplakia.

> Pozdrawiam
> Remina

Wczesna ciąża- dolegliwości
podwojny bol przy jajeczkowaniu