prosba o rade

1. Data: 2004-05-09 19:50:37

Temat: prosba o rade
Od: "nargis" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie;
przejrzalam wlasnie archiwum tej grupy i troszke mi az glupio, bo
kazdy tu zamecza pytaniami o jakas porade... i ja nie bede oryginalna
niestety. Ale trudno. ;-0

Przejrzalam watki w archiwum dot. serii Garnier "Czysta skora" i juz
wiem, ze kazdy reaguje na to inaczej. Nie pytam wiec, czy polecacie z
wlasnego doswiaczenia. ;-)
Pytam natomiast, czy ta seria w ogole by sie nadawala (czy w ogole
warto probowac) dla buzki dwudziestoletniej. Wprawdzie jest tam
napisane, ze od 15 lat, ale nie wiem... nie chce sobie zniszczyc
twarzy zbyt mocnymi kosmetykami jak jeszcze nie potrzebuje.
W ogole sie nie maluje, nie mam tez pryszczy ani zadnych innych
paskudztw, cere mam troszke tlusta, a troszke miejscami sucha (to sie
chyba mieszana nazywa... nie znam siedobrze... ;-)
Nie potrzebuej skory jakos ekstra regenerowac, odpryszzczac ani
ratowac po ciezkim makijazu. Chce tylko, zeby byla czystai milutko
swieza. ;-)
Szukam jakiejs dobrej serii do codziennej pielegnacji; kiedys uzywalam
serii Clean&Clear, ale odkad poszly sobie pryszcze to uzywam tylko
toniku z zielona herbata...
A jesli nie ta seria Garnier, to co byscie poradzily innego?

z gory orgomnie dziekuje za wszelkie rady.
I pozdrawiam serdecznie
Karolina

1. Data: 2004-05-09 20:08:11

Temat: Re: prosba o rade
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W ogole sie nie maluje, nie mam tez pryszczy ani zadnych innych
> paskudztw, cere mam troszke tlusta, a troszke miejscami sucha

cała seria na pewno nie- wysuszysz sie na wiór. jeśli juz, to wybierz sobie
jeden produkt- i lepiej, zeby to nie był alkoholowy tonik.

1. Data: 2004-05-10 04:15:48

Od: "nargis" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;

> cała seria na pewno nie- wysuszysz sie na wiór.

no, tka. bo alkohol.
A seria "swieza skora"?
Przegladalam te produkty i widze, ze chyba sa bezalkoholowe...
czy to by sie nadawalo?

Ja szukam czegos, co by zalatwilo sprawe "kompleksowo", nie mam zwyczaju uzywac
mnostwa kosmetykow, wiec nie chce miec jednego kremu na dzien, drugiego na cno,
trzeciego pod oczy a czwartego na nos... ;-) Chce miec jeden tonik, jeden krem,
ew. zel myjacy i wsio.

Pozdrawiam
Karolina

1. Data: 2004-05-10 08:43:46

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paskudztw, cere mam troszke tlusta, a troszke miejscami sucha (to sie
> chyba mieszana nazywa... nie znam siedobrze... ;-)

Używałam tej serii. Zachwycona byłam żelem myjącym bo mam cerę mieszaną. Ale
teraz zmieniłam serię z "Suchej Skory" na "Podstawę Pielęgnacji" (też do
skóry mieszanej) i powiem szczerze, jak dla mnie git :) Skora świeża,
nawilżona a do tego ten zapach z owoców :))) Polecam więc tonik, żel myjący
i kremik, który zresztą wchłania się znakomicie, nie pozostawia u mnie
tłustego filmu, jest oparty na wodzie z owoców. To coś jak krem-żel.

> Nie potrzebuej skory jakos ekstra regenerowac, odpryszzczac ani
> ratowac po ciezkim makijazu. Chce tylko, zeby byla czystai milutko
> swieza. ;-)

Taka właśniejest u mnie :)
Pozdr.
ZUZAnna

1. Data: 2004-05-10 09:50:47

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "nargis" <n...@o...pl>

> [...]
>trzeciego pod oczy a czwartego na nos... ;-) Chce miec jeden tonik, jeden krem,

prawie niemożliwe. krem na dzień i krem na noc mają robić co innego,
krem pod oczy często ma inną konsystencję (celowo) niż ten do twarzy
(z tej samej serii), a krem na nos... hm, krem na wypryski też się
przydaje:>

anek

Poszukiwania kompetentnych sprzedawczyń
Tonik