prosba o rade - tabletki antykoncepcyjne

1. Data: 2004-11-13 14:42:19

Temat: prosba o rade - tabletki antykoncepcyjne
Od: iwonka <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od ponad 4 lat biore tabletki antykoncepcyjne, zastanawiam sie nad ich
odlozeniem. Jutro powinnam zaczac zazywac, lecz waham sie. Moze powinnam
zrobic dluzsza przerwe. Oprocz tego ze mam problemy z cisnieniem
(nadcisnienie) i troche anemii - raczej nic mi nie dolega. Co proponujecie?

Dziekuje za rady
Pozdrawiam
Iwona

2. Data: 2004-11-13 21:15:00

Temat: Re: prosba o rade - tabletki antykoncepcyjne
Od: "RaMIK" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "iwonka" <i...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> zrobic dluzsza przerwe. Oprocz tego ze mam problemy z cisnieniem
> (nadcisnienie) i troche anemii - raczej nic mi nie dolega. Co

A ile masz lat?

3. Data: 2004-11-13 21:44:04

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "iwonka" <i...@o...pl> napisal w wiadomosci
Co proponujecie?

Wizyte u lekarza................

Pozdr. Ewa

4. Data: 2004-11-14 10:19:49

Od: iwonka <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile masz lat?
24

5. Data: 2004-11-14 11:31:13

Od: "RaMIK" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 24

I juz klopoty z nadcisnieniem?
Radze wizyte u ginekologa i/lub kardiologa

Pozdrawiam!

6. Data: 2004-11-14 21:38:42

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobic dluzsza przerwe. Oprocz tego ze mam problemy z cisnieniem
> (nadcisnienie) i troche anemii - raczej nic mi nie dolega. Co proponujecie?

Urodzić dzidziusia! Są boskie, takie różowiutkie, pachnące. Nie gryzą (no może
trochę przy karmieniu). Masz 24 lata więc to najwyższy czas. Nic Ci nie zrobi
lepiej, mówię serio, spróbuj!
Magda

7. Data: 2004-11-17 09:05:24

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Urodzić dzidziusia! Są boskie, takie różowiutkie, pachnące. Nie gryzą (no może
> trochę przy karmieniu). Masz 24 lata więc to najwyższy czas. Nic Ci nie zrobi
> lepiej, mówię serio, spróbuj!

tia jasne.. sprobuj...
a jak sie nie spodoba? to co? zutylizuj?

przepraszam ze tak brutalnie
ale..
samo zrobienie dziecka i urodzenie to pikus
istotna sprawa jest, zeby to dziecko utrzymac i wychowac w normalnych,
ludzkich warunkach, zeby nie powstala kolejna patologia, bo ojciec pije,
matka pije, wszyscy glodni i obdarci bo nikt nie pracuje i nie ma pieniedzy

podejrzewam ze dlatego wiekszosc osob sie obawia dziecka, i czeka , ze
tak powiem, na lepsze czasy(czyli jak beda w miare ustabilizowani
finansowo), bo maja troche wyobrazni.. i wiedza ze dziecko przez
najblizsze 20 lat to taka studnia bez dna, do ktorej sie tylko wrzuca PLNy

a nie wszyscy maja na tyle bogatych rodzicow, zeby oni im pomagali przez
cale zycie

pozdrawiam
doslaw

8. Data: 2004-11-17 10:54:30

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):

> Urodzić dzidziusia! Są boskie, takie różowiutkie, pachnące. Nie gryzą (no
> może trochę przy karmieniu). Masz 24 lata więc to najwyższy czas. Nic Ci
> nie zrobi lepiej, mówię serio, spróbuj!

Puknij się w czoło, i to solidnie. Jeśli to miał być żart, to niesmaczny.

JoP

9. Data: 2004-11-17 12:24:52

Od: "monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Pewnie, że urodzić.

> [...]
> taka studnia bez dna, do ktorej sie tylko wrzuca PLNy
>
> a nie wszyscy maja na tyle bogatych rodzicow, zeby oni im pomagali przez

Też tak myślałam i teraz cholernie tego żałuję. Gdyby można było cofnąć
czas...

10. Data: 2004-11-17 16:49:29

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Puknij się w czoło, i to solidnie. Jeśli to miał być żart, to niesmaczny.

Puknęłam się za Twoją radą i wiesz co? Nie przeszło mi...
Teraz Twoja kolej! Teraz Ty się puknij!
Magda

gronkowiec u niemowlaka
mikrozawa?
No i pewno beda mnie cieli, bac sie?
Coś przeszkadza, pochrząkiwanie od 2 miesięcy
aloes