prostownica

1. Data: 2006-04-18 19:24:22

Temat: Re: prostownica
Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

archiwum
bylo mnostwo na temat prostownic
Pozdrawiam
KK

2. Data: 2006-04-18 19:27:26

Temat: prostownica
Od: Fairy <f...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zastanawiam, sie nad kupnem prostownicy. Ktora byscie polecili?
Widzialam w sklepie taka fajna Braun'a (plytki ceramiczne oczywiscie) -
ale niestety za 200zl. I teraz nie wiem czy warto dac wiecej - nawet te
200zl bo rzeczywiscie taka jest znacznie lepsza, czy kupic tansza za
70-100zl bo w sumie to wszystko jedno?

Fairy

3. Data: 2006-04-18 20:34:14

Od: Fairy <f...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> archiwum
> bylo mnostwo na temat prostownic

Tylko ze co chwila wychodza jakies nowe modele.

4. Data: 2006-04-19 04:41:51

Od: AKPA Polska Press <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fairy wrote:
> [...]
> ale niestety za 200zl. I teraz nie wiem czy warto dac wiecej - nawet te
> 200zl bo rzeczywiscie taka jest znacznie lepsza, czy kupic tansza za

Lepsza dłużej pożyje :), chyba,że nie będziesz jej często stosować

5. Data: 2006-04-19 08:47:17

Od: "Achma" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oprócz płytek ceramicznych ważny jest też wskaźnik temperatury i co
najwazniejsze moim zdaniem jej poręczność i waga ja sobie kupiłam
profesjonalną prostownice firmy babylis i chodz jest skuteczna to jednak
samemu cioeżko mi nia włosy prostować bo jest ciężka.
Achma

Użytkownik "Fairy" <f...@p...home.pl> napisał w
wiadomości news:e23eaq$6o0$1@opal.icpnet.pl...

6. Data: 2006-04-19 11:49:30

Od: "Bunny" <m...@w...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za 200zl. I teraz nie wiem czy warto dac wiecej - nawet te 200zl bo
> rzeczywiscie taka jest znacznie lepsza, czy kupic tansza za 70-100zl bo w

To ja mogę z czystym sumieniem polecić lissimę rowenty
http://www.hoopla.pl/product_info.php/products_id/65
4
Na moje tragiczne włosy jest świetna w 10 minut mam wysuszone i ułożone.
Dostałam pod choinkę i od grudnia nie mam żadnych problemów z włosami.
Miałam dłuższe, teraz mam krótkie i w obu przypadkach jest rewelacyjna do
układania.

Linka wzięłam pierwszego z brzegu, można ją kupić w każdym sklepie i na
allegro.

Bunny i Arek 12.09.2005
www.bunny.bobasy.pl
moje allegro: www.tinyurl.com/9d2gh

7. Data: 2006-04-19 13:19:57

Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Fairy napisał(a):
> [...]
> ale niestety za 200zl. I teraz nie wiem czy warto dac wiecej - nawet te
> 200zl bo rzeczywiscie taka jest znacznie lepsza, czy kupic tansza za

teraz w bella przyjaciółce czytaj osobna gazeta za 24,90 możesz
mieć ceramiczna profesjonalną prostownice jesli Ci sie sprawdzi wtedy
kupisz lepsza ja kupiłam taką i na taką odo czasu do czasu fryzurkę
wystarcza Jeśli myślisz o codziennym układaniu włosów to żadnej
nie polecam bo to niszczy na dłuższą mete wlosy tak jak suszarka czy
lokówka

8. Data: 2006-04-19 14:47:05

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Achma" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> profesjonalną prostownice firmy babylis i chodz jest skuteczna to jednak
> samemu cioeżko mi nia włosy prostować bo jest ciężka.
Boju, a ja myslalam, ze jestem jakas dziwna i tylko ja mam takie problemy..
tez mam babyliss z plytkami ceramicznymi wymienianymi na karbujace i nie
cierpie jej.. moje kolezanki maja tansze, zwykle i wlosy mam wyprostowane
trzysta razy lepiej.. A na dodatek mi jeszcze zafarbowala:P Czyli generalnie
nie polecam. Chyba sobie sprawie taka za 50 zyla na allegro;)
Pozdrawiam- Madzia K.

9. Data: 2006-04-19 20:58:11

Od: "Statka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Imho wszystko zalezy od tego jakie masz wlosy i jak czesto chcesz jej
uzywac...
Sama mialam ostatnio taki problem, z tym ze ja mam lekko falowane wlosy.
Stwierdzilam ze kupie sobie cos tanszego a jakby co to potem bede inwestowac
w cos lepszego.
I dobrze zrobilam ;) Po pierwsze uzylam jej kilka razy bo hmm... poprostu
nie ladnie mi w takich strąkach ;) Nie no, czasem sie skusze i jej uzyje,
ale naprawde bardzo rzadko.
Druga sprawa ze ta prostownica ktora mam (za zlotych calych 24,90 ale plytki
ceramiczne ;) swietnie sie na moich kudlach sprawila i nie sadze zeby taka
za 3 stowy zrobila z nich cos lepsiejszego ;) Fakt, nagrzewala sie spoory
czas, ale potem to bylo przejechanie kilka razy i wloski prosciutkie.
Naprawde bylam z niej bardzo zadowolona. Ale jak pisalam ja mam falowane
wlosy, z prawdziwymi lokami pewnie by sobie tak swietnie nie poradzila.
Dlatego najpierw wyprobuj moim zdaniem, zanim wydasz iles tam stow na cos z
prawdziwego zdazenia.

10. Data: 2006-04-20 14:32:31

Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Statka" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> Fakt, nagrzewala sie spoory czas, ale potem to bylo >przejechanie kilka
razy i wloski prosciutkie.
Taa.. moja babyliss za 200zl tez sie nagrzewa spooory czas... wlosy tez sa
prosciutkie.. przez 5 min;) ale moze taka moja natura...
Pozdrawiam- Madzia K.

"Carmex juz nad Wisla"
Fryzjer i Wrocław
[ntg?] problemy z trawieniem