Re: prostownica do włosów

From: "star" <s...@s...com>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: prostownica do włosów
Date: Fri, 28 Feb 2003 08:51:40 +0100

Pola wrote:
> Chciałabym od czasu do czasu zupełnie na gładko wyprostować sobie
> włosy, ostatnio fryzjer zrobił mi taki zabieg na włosach specjalną
> prostownicą (włosy wkłada się pomiędzy dwie nagrzane idealnie płaskie
> powierzchnie) i wyszedł fajny efekt.

Dobry fryzjer potrafi zrobic takie cuda szczotka i suszarka tylko;)

> No i mam do Was pytanie: czy któraś z was używała lub używa takiego
> cuda i może polecić jakąś firmę, ewentualnie podać cenę, i
> powiedzieć, czy to w ogóle się sprawdza i czy nie niszczy zanadto
> włosów.

Ja posiadam, czasem uzywam BaByliss (chyba ok.150pln kosztowal), ale
niestety jest on dalece mniej uzyteczny od takich profesjonalnych. Nie wiem
czy za slabo rozgrzewaja sie te 'zelazka' czy moze lepsze sa parowe, ale ten
nie dziala jakos super. No i trzeba miec naprawde zlota cierpliwosc zeby
zrobic cale wlosy, a juz najlepiej znalezc do tej czynnosci jakiegos
pomocnika;)
Aha, no i chyba wlosy troche sie jednak niszcza, na pewno nie nalezy tego
uzywac jesli stosuje sie jakies mocne pianki do wlosow.

Mam nadzieje ze troche pomoglam;)

--
star