prostownica do włosów

1. Data: 2003-02-27 22:12:55

Temat: prostownica do włosów
Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej wszystkim!

Chciałabym od czasu do czasu zupełnie na gładko wyprostować sobie włosy,
ostatnio fryzjer zrobił mi taki zabieg na włosach specjalną prostownicą
(włosy wkłada się pomiędzy dwie nagrzane idealnie płaskie powierzchnie) i
wyszedł fajny efekt.
No i mam do Was pytanie: czy któraś z was używała lub używa takiego cuda i
może polecić jakąś firmę, ewentualnie podać cenę, i powiedzieć, czy to w
ogóle się sprawdza i czy nie niszczy zanadto włosów.

Dzięki za wszelkie informacje
Pola

1. Data: 2003-02-27 23:06:30

Temat: Re: prostownica do włosów
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam prostownicę do włosów firmy BaByliss w Media Markt.
Nie patrzyłam na cenę...:(,
Moja koleżanka codziennie używa prostownicy i nie zauważyłam (ona też nie),
żeby miała zniszczone włosy.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-02-28 07:51:40

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Pola wrote:
> [...]
> włosy, ostatnio fryzjer zrobił mi taki zabieg na włosach specjalną
> prostownicą (włosy wkłada się pomiędzy dwie nagrzane idealnie płaskie

Dobry fryzjer potrafi zrobic takie cuda szczotka i suszarka tylko;)

> [...]
> cuda i może polecić jakąś firmę, ewentualnie podać cenę, i
> powiedzieć, czy to w ogóle się sprawdza i czy nie niszczy zanadto

Ja posiadam, czasem uzywam BaByliss (chyba ok.150pln kosztowal), ale
niestety jest on dalece mniej uzyteczny od takich profesjonalnych. Nie wiem
czy za slabo rozgrzewaja sie te 'zelazka' czy moze lepsze sa parowe, ale ten
nie dziala jakos super. No i trzeba miec naprawde zlota cierpliwosc zeby
zrobic cale wlosy, a juz najlepiej znalezc do tej czynnosci jakiegos
pomocnika;)
Aha, no i chyba wlosy troche sie jednak niszcza, na pewno nie nalezy tego
uzywac jesli stosuje sie jakies mocne pianki do wlosow.

Mam nadzieje ze troche pomoglam;)

--
star

1. Data: 2003-02-28 09:32:35

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Wam dziękuję za te informacje!
Pola

1. Data: 2003-02-28 09:48:18

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hm nie lepiej zel do prostowania wlosow szczotka i suszarka ??
Chyba mniej sie w ten sposob wlosy niszcza :-)
I nie tzreba wydawac pieniedzy na prostownice.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-02-28 10:35:23

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczotka + suszarka = ostre wkurzenie (u mnie)
Ale ja mam sztywne włosy, więc nic dziwnego...
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

1. Data: 2003-02-28 13:28:51

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia"
> Szczotka + suszarka = ostre wkurzenie (u mnie)
> Ale ja mam sztywne włosy, więc nic dziwnego...

A ja mam wyjściowo proste włosy, ale jednak tu się lekko kręcą, tam falują,
podwijają się, po próbie wygładzenia suszarką i szczotką lekkie kręcenie się
nie znika, a ja bym chciała czasem wyprostować włosy tak, żeby były takie
idealnie gładkie...

Pozdrawiam,Pola

1. Data: 2003-02-28 13:42:23

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

sugeruje wydatek 30 pln na zel Keune do prostowania wlosow straigh and style
efekt bedzie bardzo dobry :-)
nawet moje wlosy sa po tym proste.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-02-28 14:20:11

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

: sugeruje wydatek 30 pln na zel Keune do prostowania wlosow straigh and
style

gdzie go kupujesz? w salonie fryzjerskim?
Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-02-28 19:04:57

Od: xanka <x...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pola wrote:

> [...]
> nie znika, a ja bym chciała czasem wyprostować włosy tak, żeby były takie

Pola mam dokladnie to samo. Niby sa proste, ale koncowki mi sie wywijaja,
szczegolnie jak sa krotsze (tak jak teraz) i faluja (z tylu glowy). A chcialabym
czasem miec takie gladkie, sliskie (nie tluste ;) ) i idealnie proste, jak wtedy
po wizycie u fryzjera i kiedy mi wlasnie wyprostowano wlosy prostownica.

Szukalam w archiwum i ktos kiedys polecal lokowke 6in1 Philipsa beaut
Geometricks. Tam jest nasadka prostujaca. Sama sie zastanawiac czy czegos
takiego nie kupic. Tyle ze kosztuje to cos ok. 150zl. Ale na allegro to samo
widzialam za 80zl.

xanka

wizaz.pl i revlon colourstay
włosy
Ciag dalszy, moj zbior linkow dot. urody
Dziękuję
Mam pytanie:)