prostownica do włosów

1. Data: 2005-05-09 14:09:39

Temat: prostownica do włosów
Od: "Ania" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
postanowiłam kupić prostownice , ale mam dylemat bo trudno mi zdecydować
która kupić.
Prosze o pomoc na allegro sa firmy Remingtona CS3000 lub tej firmy ale
s1002, BaByliss o mocy 75 do włosów wilgotnych , a także Kay-Store Model
3080 o mocy 36W.Może ma ktos jakieś doświadczenia to proszę się podzielić.
Dziękuję i pozdrawiam Ania z Zielonej Góry

1. Data: 2005-05-09 16:32:57

Temat: Re: prostownica do włosów
Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Babyliss do włosów wilgotnych jest ekstra. Mam bardzo kręcone włosy a po
niej było gładziutkie.
Pozdrawiam Ula

1. Data: 2005-05-09 17:39:02

Od: "gogi" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam mam prostownice firmy WIGO (WG5306) i jestem strasznie
zadowolona.Wyprostowala nawe maksymalnie skrecone swiderki(naturalnie) mojej
kolezanki.

filtry uv w kremach
Chwalę... :))
jaki zestaw kremów przeciwzmarszczkowych?
Wysychająca skóra twarzy (40+)
Neutrogena w W-wie - gdzie?