Strona główna Grupy pl.sci.psychologia proszę o pomoc...brak umiejętności skupienia się, motywacji, wiary w osiągnięcie celu Re: proszę o pomoc...brak umiejętności skupienia się, motywacji, wiary w osiągnięcie celu

Re: proszę o pomoc...brak umiejętności skupienia się, motywacji, wiary w osiągnięcie celu

From: medea <e...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: proszę o pomoc...brak umiejętności skupienia się, motywacji, wiary w
osiągnięcie celu
Date: Tue, 28 Oct 2008 21:20:56 +0100

Flyer pisze:

> rano do pracy zaliczeniowej, po 2 dniach odkładania tego epokowego
> momentu, zacząłem czytać sobie co ode mnie chcą, powiedzmy, że było to
> trochę bełkotliwe

> promotor/praca mgr. Najłatwiej chyba będzie Tobie pomęczyć
> faceta/kobitkę, poprosić o przykłady prac, zapytać się na jakim poziomie
> "naukowości" naley napisać pracę itd. itd.

Przy tej okazji przypomniało mi się, jak to na jednym przedmiocie na
podyplomówce pan profesor na wszystkich spotkaniach usiłował nam
przekazać, jak ma wyglądać praca zaliczeniowa i warunki zaliczenia.
Mieliśmy z nim bodajże 20 godzin i on ten czas dokładnie wypełnił
zasadami zaliczenia, które NB zmieniały się co spotkanie. Pokazywał też
inne prace na wzór, to fakt, i to w sumie było najbardziej pouczające. W
ostatecznym jednak rozrachunku zaledwie połowa naszego roku zrozumiała i
spełniła wymogi profesora. ;) Na szczęście znalazłam się w tej połowie.
Pan profesor zyskał sobie zaszczytne miano poszukiwacza Świętego Graala. ;)

Ewa