proszę o pomoc...brak umiejętności skupienia się, motywacji, wiary w osiągnięcie celu

21. Data: 2008-10-28 15:14:15

Temat: Re: proszę o pomoc...brak umiejętności skupienia się, motywacji, wiary w osiągnięcie celu
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> pisales tą prace przez 3 lata, ale skonczyles pisac czy nie?

jakoś się kurcze udało.
z dzisiejszego punktu widzenia - jest mi ona do dupy potrzebna.

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

chcę otworzyć knajpę
idea i nazwa już są. genialne!

22. Data: 2008-10-28 15:15:31

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> dla żony szczególnie ...

brzmisz jakoś tak autentycznie... :D

23. Data: 2008-10-28 15:45:12

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> brzmisz jakoś tak autentycznie... :D
jo

24. Data: 2008-10-28 16:36:29

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakoś się kurcze udało.
> z dzisiejszego punktu widzenia - jest mi ona do dupy potrzebna.

Sure? Zaden pracodawca nie zatrudnial tak, ze pierwsze sito to dzial HR,
gdzie prezydenckie-wyzsze sie nie liczy jako wyzsze?

25. Data: 2008-10-28 18:32:57

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Sure? Zaden pracodawca nie zatrudnial tak, ze pierwsze sito to dzial HR,
> gdzie prezydenckie-wyzsze sie nie liczy jako wyzsze?

zacząłem pracować na full na 3-cim roku.
potem liczyło sie li i jedynie co robiłem.
no kors, papier pewnie jakoś tam pomagał.
ale bym se bez niego poradził :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

26. Data: 2008-10-28 19:46:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> zacząłem pracować na full na 3-cim roku.
> potem liczyło sie li i jedynie co robiłem.
> no kors, papier pewnie jakoś tam pomagał.
> ale bym se bez niego poradził :)

Moze nawet nie wiesz jak bardzo papier pomagal.

27. Data: 2008-10-28 20:20:56

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> rano do pracy zaliczeniowej, po 2 dniach odkładania tego epokowego
> momentu, zacząłem czytać sobie co ode mnie chcą, powiedzmy, że było to
> trochę bełkotliwe

> promotor/praca mgr. Najłatwiej chyba będzie Tobie pomęczyć
> faceta/kobitkę, poprosić o przykłady prac, zapytać się na jakim poziomie
> "naukowości" naley napisać pracę itd. itd.

Przy tej okazji przypomniało mi się, jak to na jednym przedmiocie na
podyplomówce pan profesor na wszystkich spotkaniach usiłował nam
przekazać, jak ma wyglądać praca zaliczeniowa i warunki zaliczenia.
Mieliśmy z nim bodajże 20 godzin i on ten czas dokładnie wypełnił
zasadami zaliczenia, które NB zmieniały się co spotkanie. Pokazywał też
inne prace na wzór, to fakt, i to w sumie było najbardziej pouczające. W
ostatecznym jednak rozrachunku zaledwie połowa naszego roku zrozumiała i
spełniła wymogi profesora. ;) Na szczęście znalazłam się w tej połowie.
Pan profesor zyskał sobie zaszczytne miano poszukiwacza Świętego Graala. ;)

Ewa

28. Data: 2008-10-28 21:22:09

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Moze nawet nie wiesz jak bardzo papier pomagal.

oczywiście że nie wiem jak bardzo.
ale i tak bym sobie poradził :)

--
http://www.lastfm.pl/label/trener

29. Data: 2008-10-28 21:48:23

Od: "s...@g...com" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie spodziewałem się takiego odzewu. Dziękuję Wszystkim. Postaram się
wypracować jakąś metodę walki z moim "lenistwem". Już czuję, że nie
będzie łatwo. Pokrzepiający jest fakt, że bycie tzw. "przesuwaczem"
jest stosunkowo powszechną przypadłością. No ale też rozumiem, że swój
brak działania nie mogę tą przypadłością tłumaczyć. Jak mówi moja
kochana Dziewczyna "trzeba się wziąć za siebie". Mam nadzieję, że
znalazłem ścieżkę która mnie ku temu zaprowadzi. Jeszcze raz dziękuję
i pozdrawiam serdecznie. Seba.

30. Data: 2008-10-29 09:05:30

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oczywiście że nie wiem jak bardzo.
> ale i tak bym sobie poradził :)

Oczywiscie, ze bys sobie poradzil, listonosze tez sa potrzebni ;-P

Z SCP
zgwałcona Agata: "To ja chcę usun?ć ci?żę"
czy warto kolekcjonować grzechy.
Dlaczego wszyscy jehowici maj? twarde serca?
czy kobieta jest mężczyzn??