prosze o pomoc brzuch

11. Data: 2004-11-27 09:10:37

Temat: Re: prosze o pomoc brzuch
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości
news:co8c73$18pt$1@mamut.aster.pl...

> pytasz serio czy to aluzja ktorej nie zrozumialem?

;-)

czytaj uwaznie wszystko masz w tekscie

12. Data: 2004-11-27 09:13:47

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "pawel" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
>
> Wiesz co - nawet jak Ci podadzą te ćwiczenia, to prędzej umrzesz z nudów
> przy ich wykonywaniu niż dorobisz się brzucha z podgrzewaczem.
> Weź się określ co lubisz robić i zapisz na zajęcia z takiego sportu jaki
Ci
> imponuje i nie zanudzi na śmierć - przecież nie musisz zostać
wyczynowcem,
> a kobiety (dla kochających inaczej - faceci) lubią _harmonijną_ budowę*, a
> nie "kaloryfer" na brzuchu, wata w mózgu i zadyszka przy wchodzeniu na 2
> piętro. :-/
>
> Może zapisz się na kung-fu? Karate? Basen? Jogę? Kajaki? Hippikę? Biegaj?
> Kup sobie rower i zapisz do jakiegoś klub u cyklistów winnych wszystkiemu?

dokładnie tak ) najprzyjemniejsze sa cwiczenia w grupie ,bo człowiek to taka
bestia stadna .dodatkowym plusem jest pomoc instruktora

13. Data: 2004-11-27 09:37:29

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek napisał(a):
> [...]

http://www.trainforstrength.com/ex-10.shtml

pozd
WiRAHA

14. Data: 2004-11-27 09:53:24

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.trainforstrength.com/ex-10.shtml

w podanym przez ciebie linku nie widze podciągania się na końcu

15. Data: 2004-11-27 10:22:47

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek napisał(a):

> w podanym przez ciebie linku nie widze podciągania się na końcu

podciaganie na koncu = podciagaj sie po skonczeniu wszystkich cwiczen.
moze jeszcze prosciej wytlumacze zebys zrozumial - pierwsze robisz np
rozne odmiany pompek, przysiady, brzuszki i jak juz je skonczysz to
zaczynasz podciaganie. pozniej to juz zupelnie tak jak tych obrazkach ze
strony ktora podalem - powinienes zrozumiec i umiec potworzyc

mam nadzieje, ze rozwialem watpliwosci

pozd
WiRAHA

16. Data: 2004-11-29 11:57:31

Od: Mariusz Drozdziel <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.witnet.gda.pl/~lukas/abs.pdf

--
Mariusz.

== e-mail: m...@t...com.pl ==== http://tank.polsat.com.pl/~nova/ ==
== 2:482/5...@f...org == gpg: 46e57e6c07c1e2d67d92 17477014d50bb2cdf245 ==

17. Data: 2004-12-01 11:52:08

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze jeszcze prosciej wytlumacze zebys zrozumial - pierwsze robisz np
> rozne odmiany pompek, przysiady, brzuszki i jak juz je skonczysz to

teraz to napisałes z sensem bo wczesniej to ;))) :

podobnie przysiady, brzuszki.
w podciaganiu mozesz robic dluzsze przerwy miedzy seriami, bo to bardzo
ciezki cwiczenie. i podciagaj sie zawsze na koncu

18. Data: 2004-12-20 22:56:50

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - zajrzyj tutaj(na dole jest link) jakieś 5 miesięcy temu kupiłem to i
w 1,5 miesiąca 12 kg mniej bez efektu jojo dalej waże tyle co po
schudnięciu - życze powodzenia w odchudzaniu narka

t.pl

Dieta Optymalna-pytanie
gdzie dieta bezbiałkowa
Chudnij z olowkiem na gazeta.pl :->
czy można stosować dietę kopenhaską w bardzo wczesnej ciąży?
MERIDIA?