proszę o poradę jaki kupić kobiecie wibrator na Walentynki ?

1. Data: 2006-02-06 11:39:00

Temat: proszę o poradę jaki kupić kobiecie wibrator na Walentynki ?
Od: Marcin <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z góry thx

2. Data: 2006-02-06 11:52:12

Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:
> Z góry thx

Najlepiej taki, którym da się robić pustaki jak najszybciej i wychodzą
najładniejsze*, a już super byłoby, gdyby był sprzedawany w zestawie z
betoniarką.

Jaka grupa taka odpowiedź ;-)

reik.

* - chodzi oczywiście o wibrator stosowany w budownictwie do wyrobu pustaków

3. Data: 2006-02-06 11:52:38

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

Marcin napisał(a):

w kształcie serca ;)

MM

PS. Czy to nie jest błąd od strony marketingowej?

4. Data: 2006-02-06 11:54:27

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
>Z góry thx

Lepiej się zastanów najpierw, jak go kupisz, 12-latkowi w sexshopie
raczej nie sprzedadzą ;-)

J.

5. Data: 2006-02-06 12:42:19

Od: "Dixi" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

..no wg mnie to najpraktyczniejszy bedzie taki z udarem - co kruszy mury..
NMSP
pozdrawiam Dixi

6. Data: 2006-02-06 13:04:42

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akurat uwazam ze wibrator dla kobiety jest dobrym pomyslem na prezent.

Wielokrotmie moja lepsza polowa zachwycala sie ozdobnymi sciezkami na
podbudowie zwirowej wijacymi sie w ogrodach. A jak zagescic ten zwir bez
wibratora? Oczywiscie mozna ubijac dragiem ale to takie nie dzisiejsze i
malo efektywne...

Uszczesliwisz wybranke napewno.

musta

7. Data: 2006-02-06 13:08:10

Temat: [OT] film
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Dixi napisał(a):
> ..no wg mnie to najpraktyczniejszy bedzie taki z udarem - co kruszy mury..
:D

W którejś Nagij Broni pojawił się taki, którego "zapleczem siłowym" był
spory młot wyburzeniowy...

--
Paweł Muszyński

8. Data: 2006-02-06 13:59:16

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podbudowie zwirowej wijacymi sie w ogrodach. A jak zagescic ten zwir bez
> wibratora? Oczywiscie mozna ubijac dragiem ale to takie nie dzisiejsze i

pl.rec.ogrody :)

pl

9. Data: 2006-02-09 09:27:30

Od: "Zbyszek" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Remigiusz Babicz"

> Najlepiej taki, którym da się robić pustaki jak najszybciej i wychodzą
> najładniejsze*, a już super byłoby, gdyby był sprzedawany w zestawie z
> betoniarką.

Nie należy pominąć rynienki odpływowej.
Przy utwardzaniu masy ściekająca woda wlewa się do gumowców, co powoduje
dyskomfort psychiczny.
Twoja Pani na pewno nie będzie zahwycona jeśli o tym zapomnisz.

Zbyszek

Lodowka - przed wizyta serwisu
Reklamacja mieszkania po odbiorze
Reklamacja mieszkania po odbiorze