Termet GCO-DP 21-05 problem z uruchomieniem

1. Data: 2006-02-06 13:45:54

Temat: Termet GCO-DP 21-05 problem z uruchomieniem
Od: d...@o...pl (Rafał) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Mam nowy Kocioł c.o. dwufunkcyjny termet GCO-DP 21-05 świeżo zainstalowany na miejsce
starego, który zamarzł. I następujący problem. Podczas napełniania instalacji c.o.
otwiera się zawór bezpieczeństwa praktycznie natychmiast. Po włączeniu kocioł
pokazuje bardzo wysokie ciśnienie statyczne (powyżej 2,8 bara) i się wyłącza. Po
zlaniu wody z kotła spada ciśnienie, ale pompa z czasem je podnosi i znów zawór
bezpieczeństwa leje wodę (to akurat normalne), ale będzie lać bez końca.
Hydraulik doradził montaż na wejściu regulatora ciśnienia i jest takowy zamontowany i
ustawiony na wylocie 2,5 bara. Trochę się poprawiło, ale nadal ciśnienie w c.o.
dociąga do 3 bar (wcześniej dochodził do 4)
Ponadto woda c.w.u. właściwie cieknie z kranu, zimna normalnie. A do tego dziś
odkryłem, że jeden grzejnik jest zimny (woda w nim jest), ale rurka zasilająca i
odprowadzenie są zimne. Tu nie zdążyłem sprawdzić co jest, szedłem rano do pracy,
ale na to może coś hydraulik poradzi, bo dziś ma mnie jeszcze odwiedzić.
Bardzo byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki i pomoc. Sam tego napewno nie naprawię,
bo jestem osobą niedowidzącą, a hydraulik na swoim fachu zna się dobrze, gorzej radzi
sobie z piecami.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

2. Data: 2006-02-06 16:10:50

Temat: Re: Termet GCO-DP 21-05 problem z uruchomieniem
Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.
> Mam nowy Kocioł c.o. dwufunkcyjny termet GCO-DP 21-05 świeżo zainstalowany
na miejsce starego, który zamarzł. I następujący problem. Podczas
Pierwsze uruchomienie kotła MUSI BYĆ wykonane przez autoryzowany serwis.
Wezwij, najlepiej fabryczny, a nie słuchaj cymbała, który chyba coś mocno
spieprzył.

> Bardzo byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki i pomoc. Sam tego napewno
nie naprawię, bo jestem osobą niedowidzącą, a hydraulik na swoim fachu zna
się dobrze, gorzej radzi sobie z piecami.

Wygląda na to, że jednak się nie zna. W imieninu instalatorów przepraszam,
ale wszędzie są czarne owce. Pomimo dużej wyobraźni nie jestem w stanie
sobie wyobrazić jak osiągnąć takie efekty. Napisz proszę skąd jesteś.

pozdrawiam Piotr

3. Data: 2006-02-07 08:54:33

Od: d...@o...pl (Rafał) szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za zainteresowanie tematem. Jestem spod Warszawy (Zielonki k. Babic).
Sprawa z powoli lecącą gorącą wodą już się wyjaśniła. Poprostu brudy i tyle, a
fixowanie pieca brało się chyba z tego, że jeden grzejnik był zamarznięty i nie
puszczał do siebie wody. Teraz jest rozmrożony i wygląda w porządku. Ciśnienie na
piecu 2.2 dziś rano. Zobaczę co będzie jak wrócę z pracy.
Pzdr. Rafał

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

4. Data: 2006-02-07 19:49:14

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
w porządku. Ciśnienie na piecu 2.2 dziś rano. Zobaczę co będzie jak wrócę z

Tak czy inaczej niezbędny jest serwis firmowy do pierwszego uruchomienia
kotła. Sprawdzi wszystko i, przede wszystkim, bez tego nie masz gwarancji.
Mam nadzieję, nie bedą marudzić, że ktoś uruchomił kocioł samodzielnie.

Tu masz link do listy serwisów koło Ciebie:

http://www.termet.com.pl/strony/do_druku/wykaz-serwi
s-2005/mazowieckie-k.pdf

pozdrawiam Piotr

5. Data: 2006-02-08 09:39:02

Od: d...@o...pl (Rafał) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam nadzieję, nie bedą marudzić, że ktoś uruchomił kocioł samodzielnie.
>
> Tu masz link do listy serwisów koło Ciebie:

Dzięki za info i wskazówki.

Pozdrawiam Rafał
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

proszę o poradę jaki kupić kobiecie wibrator na Walentynki ?
Lodowka - przed wizyta serwisu
Reklamacja mieszkania po odbiorze
Reklamacja mieszkania po odbiorze
dym w łazience