protokół odbioru mieszkania-pilne

1. Data: 2003-04-29 16:02:56

Temat: protokół odbioru mieszkania-pilne
Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam ogromna prosbe-czy ktos moze podpowiedziec co powinno znajdowac sie w
protokole odbioru mieszkania (zakupionego na rynku wtórnym). Wiem ze powinno
sie tam zawrzec stany licznikow,ale czy cos jeszcze?
Dzieki z gory za pomoc:)

Kasia

1. Data: 2003-04-29 19:12:03

Temat: Re: protokół odbioru mieszkania-pilne
Od: "Moridin" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
powinno
> sie tam zawrzec stany licznikow,ale czy cos jeszcze?

Dokument musi byc zatytulowany: "Protokol zdawczo-odbiorczy", dokladne
okreslenie jakiego mieszkania dotyczy, dane zdajacego i odbierajacego,
dokladny stan licznikow (woda, gaz , prad) i na koncu podpisy. Nie zapomniec
o dacie.

1. Data: 2003-04-29 20:20:44

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okreslenie jakiego mieszkania dotyczy, dane zdajacego i odbierajacego,
> dokladny stan licznikow (woda, gaz , prad) i na koncu podpisy. Nie

dzieki za pomoc:)
Pozdr.
Kasia

1. Data: 2003-04-30 06:11:55

Od: "Marcin Sławicz" <mslawicz@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okreslenie jakiego mieszkania dotyczy, dane zdajacego i odbierajacego,
> dokladny stan licznikow (woda, gaz , prad) i na koncu podpisy. Nie

Dobrze jest jeszcze WYRAŹNIE napisać, co z tymi licznikami, tzn. że strona
sprzedająca rozliczy zużycie wody, prądu itd. wg stanu z dnia podpisania
protokołu.
Pozdrawiam,
Marcin

jak usunąć plamy z poduszki?
Electrolux EWT 1255 - gdzie najtaniej?
Okazja!!! Biznes . Sprzedam nieruchomosc.
odbiór domu - arcyciekawe pytania ?
Czy ktos zna firme Kanada Polska Kabaty ??