prowadnice w piekarniku

1. Data: 2006-12-12 07:49:12

Temat: prowadnice w piekarniku
Od: " zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tłoczone czy drabinki, które wydają się być lepsze? Sprzedawca przekonuje do
drabinek.

2. Data: 2006-12-12 09:01:25

Temat: Re: prowadnice w piekarniku
Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> tłoczone czy drabinki, które wydają się być lepsze? Sprzedawca przekonuje
do
> drabinek.

Dobrze zrobione drabinki z rolkami sprawują się rewelacyjnie - blachy
wysuwają się bez żadnych oporów, niezależnie od temperatury piekarnika
(kuchenka Bosch, używam 5 lat).
Nieco jest gorzej w niby takim samym piekarniku Gorenje, bo rolki mają
większe opory i wykończenie krawędzi nie jest tak dobre, ale i tak jest
nieźle (roczna kuchenka u moich rodziców).
Tłoczone prowadnice to tanie i niezbyt wygodne rozwiązanie, ale nie ma się
co zepsuć :-)

Pozdrawiam,
Druid29

3. Data: 2006-12-12 09:13:55

Od: " zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druid29 <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tłoczone prowadnice to tanie i niezbyt wygodne rozwiązanie, ale nie ma się
> co zepsuć :-)

No właśnie, to "zepsuć". Ogląda łam piecyki z takimi drabinkami, wyglądają dość
delikatnie, no i ewentualne czyszczenie :/.
Czy Twoje prowadnice to też konstrukcja druciana ?

4. Data: 2006-12-12 13:49:55

Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, to "zepsuć". Ogląda łam piecyki z takimi drabinkami, wyglądają
> dość
> delikatnie, no i ewentualne czyszczenie :/.
> Czy Twoje prowadnice to też konstrukcja druciana ?

Mocna druciana chromowana drabinka, do której są przyspawane 3 pary szyn z
rolkami (kuchenka Bosch). Nie mają luzów, ale przesuwają się lekko.
Nie czyściłem jeszcze, ale wkrótce mnie to czeka. Zastanawiam się, jak to
zrobić, aby nie uszkodzić chromowanej powierzchni i nie zabrudzić wewnątrz.
Wiem, że są kuchenki, gdzie czyszczenie piekarnika elektrycznego odbywa się
w "laźni parowej" tzn. przez odparowanie wody nalanej do jednej z blach.
Druid29

5. Data: 2006-12-12 17:19:51

Od: " zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druid29 <d...@p...onet.pl> napisał(a):

one prowadnice to tanie i niezbyt wygodne rozwiązanie, ale nie ma

> Mocna druciana chromowana drabinka, do której są przyspawane 3 pary szyn z
> rolkami (kuchenka Bosch).

Acha, to ja widzialam z samego drutu, nie miało toto żadnego "wewnętrza", myszę
jeszcze trochę pozaglądać w sklepach :)

6. Data: 2006-12-12 19:03:00

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zora napisał(a):
> tłoczone czy drabinki, które wydają się być lepsze? Sprzedawca przekonuje do
> drabinek.

Witam.
W moim piekarniku są druciane drabinki, bez prowadnic teleskopowych. Nie
chciałam dopłacać do czegoś co według mnie jest zbyteczne. Te drabinki
są przykręcane, więc nie ma problemu z ich umyciem.

Pozdrawiam
Alkmina

7. Data: 2006-12-12 20:59:07

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

zora napisał(a):

> Acha, to ja widzialam z samego drutu, nie miało toto żadnego "wewnętrza", myszę
> jeszcze trochę pozaglądać w sklepach :)

ja mam takie druciane w Gorenje
co tam ma byc niestabilnego? :-) bardzo ladnie trzyma co ma trzymac,
przeciez na tym sie czlowiek nie wiesza :-)

moje drabinki sa zdejmowane, wiec z czyszczeniem nie ma najmniejszego
problemu - duzo latwiej niz wyzlobione (bo nie ma zakamarkow), oraz
nic nie trze, nie schodzi lakier/teflon etc

Sierp

8. Data: 2006-12-13 07:06:16

Od: " zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp <s...@n...net> napisał(a):

> przeciez na tym sie czlowiek nie wiesza :-)

Człowiek nie, ale pół świniaczka ;)

9. Data: 2006-12-13 20:03:10

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

zora napisał(a):

> Człowiek nie, ale pół świniaczka ;)

bez przesady :)
to jest serio wytrzymale
moje nie sa przykrecane, po prostu sie je unosi i wyjmuje
z otworow - genialna sprawa
choc jakbym mial teleskopy, to bym sie nie obrazil - tez
super sprawa, wysunac cala blache i wyjmowac co sie chce
bez obawy, ze sie spierdzieli na dol

Sierp

10. Data: 2006-12-15 08:41:34

Od: " zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, dopiszę sobie do listy, że moja kuchenka ma mieć prowadnice :)

Ile za połozenie paneli MDF na poddaszu?
Nowa kuchenka - co wybrac ?
Lodówki wg szerokosci...
ekipa remontowo / wykonczeniowa
Pytanie o pralkę