prozak- czy ktos wie co to jest?

41. Data: 2000-11-15 21:35:36

Temat: Re: Prozac reklama a dzialania uboczne Re: prozak- czy ktos wie co to jest?
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pyzol nie jest, ale chyba nie mialby nic przeciwko byciu...
> :)
> Kaska

I tak to reklama uslug medycznych w internecie udowodnila swoja
skutecznosc.
Zwerbowany zostal nastepny pacjent.

42. Data: 2000-11-16 12:02:00

Temat: Re: prozak- czy ktos wie co to jest?
Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem lekarzem. Ale coś na temat np. Zoloftu, Cipramilu lub Seroxatu
> bardzo by mnie interesowało.
> Pozdrowienia.
> KAŚKA

Witam wszystkich - nowy tu jestem (student IV roku ŚAM)

moj znajomy (21lat) bierze coaxil od +/- 7 mcy .
twierdzi ,ze czuje sie dobrze - nie ma mysli samobojczych itp.- dobry efekt
widac tez jak sie z nim rozmawia (bo kiepsko to z nim bylo , oj kiepsko!)
na skutki uboczne nie skarży sie WOGOLE

pozdrawiam

radeq marciniak
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

43. Data: 2000-11-16 14:31:38

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Nov 2000, Pyzol wrote:

> [...]
> o Prozac na t.zw Zachodzie jest coraz wiecej przeciwnikow tego
> dotyczy to
>
> ...ale oslabienia libido a nie impotencji.
>
> Sa juz nowsze leki majace znacznie mniej dzialan ubocznych. Jesli
>
> Oczywiscie, co chwila pojawiaja sie nowe, coraz lepsze i coraz
> skuteczniejsze leki, z coraz mniej dotkliwymi efektami ubocznymi.
>
> Tyle,ze kosztuja one tez coraz drozej i czesto po kilku latach sie
> okazuje,ze wcale nie sa takie 100% bez objawow ubocznych. Ja osobiscie
> preferuje leki, ktore sa na rynku ca 10-15 lat, ale to oczywiscie moja

A co sadzicie o Seronilu?

44. Data: 2000-11-16 18:04:55

Od: j...@h...torun.pl (Jarosław Łączkowski) szukaj wiadomości tego autora

> A co sadzicie o Seronilu?

Jest to nazwa finskiego preparatu fluoxetyny (Bioxetin, Fluoksetyna,
Fluoxetin, Prozac to inne handlowe preparaty).
Co prawda kazda z postaci tego samego leku moze sie czyms roznic - rozne sa
dodatki, lepiszcza itd., ktore moga roznic preparaty biodostepnoscia leku -
ale substancja aktywna jest ta sama.
Osobiscie wole stosowac polski Bioxetin - jest znacznie tanszy od np.
Prozacu.
Pozdrawiam
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/klub/o_nas2/laczk.html

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

45. Data: 2000-11-17 17:41:08

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale substancja aktywna jest ta sama.
> Osobiscie wole stosowac polski Bioxetin - jest znacznie tanszy od np.
Szczera prawda. Korzystałam z uroków Bioxetyny i bardzo sobie chwalę. Nie
zaobserwowałam żadnych skutków ubocznych. Za to bardzo mi pomogło. To, że
zamieniłam Bioxetynę na Seroxat, to już zupełnie inna bajka.

KAŚKA

46. Data: 2000-11-17 17:44:39

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczera prawda. Korzystałam z uroków Bioxetyny i bardzo mi pomogła. Nie
zaobserwowałam żadnych skutków ubocznych. A że zmieniłam ją na Seroxat, to już
zupełnie inna bajka.

KAŚKA

47. Data: 2000-11-19 05:49:47

Od: z...@a...com (Zenka29) szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie "szkoda". Zdrowego rozsadku nie nalezy podporzadkowywac
legislacjom. Ameryka sie porzadnie na tej legislacyjnej manii wyklada -
vide Muppet Show z okazji tegorocznych wyborow prezydenckich.

Kaska

Hameryka, Hameryka!
Pewnego razu poszlam do lekarza /amerykanina/ poniewaz mialam dyskomfort i
bylam przerazona jakims "kluchem" w przelyku i prawie calkowitym brakiem sliny
/jestem palaczka/ Laryngolog nie zajrzawszy nawet do mojego gardla od razu
zaproponowal mi bronchoskopie. Nic to milego ale musialam sie zgodzic pod
grozba wyrzucenia mnie z gabinetu /troche przesadzilam/ Pan doktor obejrzal
sobie dokladnie moje drogi oddechowe i zatoki i..... mowi:'
przetan palic albo dostaniesz raka /!!!!/
i wrzeszczy: "neeeeext" Ja, majac w perspektywie zaplacenie $190 i dalsza
nieswiadomosc, pytam go o diagnoze. Odpowiedzi nie otrzymalam a doktor zajal
sie nastepnym pacjentem. Poszlam wiec na "front desc " i powiadam: jesli nie
otrzymam diagnozy na pismie od lekarza, nie zamierzam nic zaplacic, jako, ze
nie musze placic $190 by dowiedziec sie o szkodliwosci palenia tytoniu. No i
wyrwalam diagnoze: ostre zapalenie drog oddechowych na tle alergicznym. Jak pan
doktor rozpoznal, ze mam alergie akurat na tyton, nie wiadomo. Poszlam z tym
problemem do Polskiej apteki gdzie zawsze dyzuruje polski lekarz, bezplatnie.
pokazalam diagnoze opowiedzialam mu o co chodzi dostalam lek z polki i vit A w
duzych ilosciach. Przeszlo jak reka odjal.
Od tamtej pory Hamerykanskich lekarzy omijam z daleka. Lecze sie u Polakow,
taniej i skuteczniej. Studiowali i praktykowali w Polsce potem nostryfikowali
dyplomy w USA /droga krzyzowa/. Sa naprawde o wiele lepsi od tutejszych.

48. Data: 2000-11-19 06:00:37

Od: z...@a...com (Zenka29) szukaj wiadomości tego autora

I niezaleznie co pisze , o czym i do kogo,
dziala jako lekarz, a nie osoba prywatna,
a jego opinie sa zgodnie uznawane przez miedzynarodowe autorytety
z zakresu etyki lekarskiej,
za publiczne porady lekarskie,
ktorych udzielanie przez internet jest w wielu krajach nadal zakazane,
przez samorzady lekarskie.

.....Nie wiem z jakiego Kraju piszesz. W AOL w dziale : "zdrowie" mozesz
wyszukac kazda chorobe i wejsc na strone gdzie jest: chat, message boards i
EXPERTS- pod tym tytulem mozesz na zywo rozmawiac z lekarzami i otrzymac
porady......

Czepiasz sie Doktora Laczkowskiego i madrzysz sie bardzo. Kim ty jestes?
Lekarzem? Jesli nawet, to twoja agresja jest obrzydliwa i wydaje mi sie, ze sam
potrzebujesz terapii prozakiem

49. Data: 2000-11-19 06:12:52

Temat: Re: Re: prozak- czy ktos wie co to jest?
Od: z...@a...com (Zenka29) szukaj wiadomości tego autora

Ka?da firma farmaceutyczna (a wszystko to s? firmy zachodnie, wi?c
nieg?upie)

Ja bym to okreslila: sa to firmy cwane. Na wiekszosci lekow od tych przeciw
zaparciu stolca poczawszy, jest drobniutkim drukiem czytelnym tylko przez lupe
napisane ogromne ostrzezenie przed skutkami ubocznymi i przewaznie odsylajace
po konsultacje do lekarza. Te "ostrzezenia" sa bardzo do siebie podobne i
gdyby brac je pod uwage nie mozna by stosowac zadnego leku Lekarz na
konsultacji tez nie powie ci nic wiazacego. By tak odpowiedziec musialby zrobic
milion testow, przebadac dokladnie pacjenta, zadluzajac go przy okazji na cale
lata by odpowiedziec konkretnie:Mozesz bezpiecznie zazywac aspiryne.

ubezpiecza si? jak mo?e, dlatego ulotki maj? ?redni? d?ugo?ae ok. 1 m
i zawieraj? szczegó?owy opis WSZYSTKICH MO?LIWYCH efektów niepo??danych, jakie

50. Data: 2000-11-19 11:40:59

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> EXPERTS- pod tym tytulem mozesz na zywo rozmawiac z lekarzami i otrzymac
w amreryce sa porady przez internet.
w UE jak na razie jest zakaz.

i wydaje mi sie, ze sam
> potrzebujesz terapii prozakiem
dostajesz prowizje ze sprzedazy ?
J.

pyralgina
OCD zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne
Jak schudnąć ?
W koncu sie betonowi dostało
Preparaty zmniejszajace dolegliwosci z zatokami?