przebarwienia na twarzy -pomocy

1. Data: 2003-06-11 10:32:28

Temat: przebarwienia na twarzy -pomocy
Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

od 3 lat walczę z brunatnymi plamami na twarzy, dermatolog 3 lata temu
przepisał mi jakieś maści która wogóle nic nie pomogły, 2 lata temu
trafiłam do prywatnego gabunetu dermatologiczno-kosmetycznego i tam polecono
mi głęboki pilling, cera owszem po nim wypiękniała ale plamy jak były tak
są. W zimie prawie zupełnie ich nie widać, ale latem pomimo iż przez
ostatnie prawie dwa lata (bez względu na porę roku) używam kremu z filterm
56 (seriaSVR) plamy wyłażą - brunatne i wyraźne. Co robić? Czy jest możliwe
ich usunięcie czy po prostu się z tym pogodzić (plamy są duże, jest lato a
ja muszę szczelnie pacykować twarz). Iść do jeszcze innego dermatologa który
wyciągnie odemnie kupę kasy i efekty będą takiejak dotychczas? pomocy!!!

2. Data: 2003-06-12 09:25:05

Temat: Re: przebarwienia na twarzy -pomocy
Od: "piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
który
> wyciągnie odemnie kupę kasy i efekty będą takiejak dotychczas? pomocy!!!

wiecznie tego miec nie bedziesz

3. Data: 2003-06-12 21:02:30

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZAWSZE filtr na buzi- teraz SVR ma faktor 100- polecam (kremy należałoby w
ciągu dnia reaplikować).
Jeśli plama jest głęboko, to faktycznie trudno ją usunąć. Czasem pomaga
łączenie złuszczania z wybielaczem, np. hydrochinonem. Czytałam też o
stosowaniu retinoidów (np. RetinA). Zapytaj o to lekarza.

grzybica a drogi moczowe?
pekanie naczyn krwionosnych z wysilku ?
prośba o wyjaśnienie łacińskich diagnoz
kondycja fizyczna i psychiczna
Wysypka na stawach kolanowych i łokciach..