przebarwienia po tradziku

11. Data: 2006-11-21 16:07:54

Temat: Re: przebarwienia po tradziku
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sloma" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
news:ejv1aj$kbe$1@atlantis.news.tpi.pl...
> oczywiscie, my znamy problemy z wlasnych doswiadczen...
> Lekarz zna to z ksiazek i wielu lat obserwacji...

Poza tym lekarz widzac skore na zywo, wie jakiego jest rodzaju, czasem
lepiej niz jej wlasciciel, zrobi odpowiedni wywiad z pacjentem, wychwyci
wszelkie bledy w pielegnacji, zywieniu itp. Nie kazda skora z tradzikiem
jest tlusta, czasem jest wrecz bardzo sucha i podrazniona, dlatego potrzeba
by lekarz ja zobaczyl i zapisal odpowiednie leki, mascie, zele witaminy
uzupelniajace, wspomagajace leczenie.

--
pozdr,
ewka

12. Data: 2006-11-21 16:54:39

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sloma" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

> sprobuj masci acne-derm. (ok 10zl w aptece)

10zł??? U mnie (Wrocław) kosztuje 20-21zł. To dość spora różnica, właściwie
100%
Jestes pewna, że u Ciebie ta maść kosztuje tak malo? Jeśli tak to bym
zamówila jeśli mozna ;)]

Pozdr
Ania

13. Data: 2006-11-21 17:58:50

Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Nov 2006 17:54:39 +0100, Ania napisał(a):

> [...]
> 100%
> Jestes pewna, że u Ciebie ta maść kosztuje tak malo? Jeśli tak to bym

popytaj albo podzwoń do różnych aptek - różnice potrafią być nawet większe
niż myslisz na jednym preparacie

14. Data: 2006-11-21 20:24:04

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> poszłam do demratologa

Z Krakowa jesteś o ile dobrze pamiętam. Podasz namiar na tego cudotwórcę?
:)

Agata, po 6 różnych lekarzach z nieznaczną poprawą.

15. Data: 2006-11-21 22:27:41

Od: "Sloma" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem z tej brzydszej plci:)
Tak, masc kosztowala dokladnie cos kolo 10, moze 11 zl.
Po wizytcie u dermatologa dostalem zestaw Davercin+AcneDerm+mydlo protex, za
calosc ze 24zl zaplacilem

16. Data: 2006-11-22 22:56:10

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sloma" <t...@a...pl> napisał w wiadomości

> Jestem z tej brzydszej plci:)

Ups, przepraszam - syndrom babskiej grupy ;)

> Tak, masc kosztowala dokladnie cos kolo 10, moze 11 zl.
> Po wizytcie u dermatologa dostalem zestaw Davercin+AcneDerm+mydlo protex,
> za
> calosc ze 24zl zaplacilem

Hm, a gdzie mieszkasz? Może byśmy maly intersik zawiązali ;] Uzywam tej
maści od dłuższego czasu i jestem z niej zadowolona więc kilka tubek w
fajniejszej cenie by się przydalo ;)

Pozdr
Ania

17. Data: 2006-11-22 22:58:06

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lili" <l...@b...pl> napisał w wiadomości

> popytaj albo podzwoń do różnych aptek - różnice potrafią być nawet większe
> niż myslisz na jednym preparacie

U mnie w miescie największa roznica to bylo 19zl-22zl i potem 21-24zl. Tyle
kosztuje ta maść we Wrocławiu. Dlatego zdziwilam sie, że gdzieś kosztuje
dokladnie o polowe mniej!
Az takie roznice chyba są dosc rzadko spotykane.

Pozdr
Ania

18. Data: 2006-11-27 13:36:47

Od: "Serafinek" <s...@p...ox.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie zrozumielismy sie bylam u dermatologa i to u swietnego ( a przynajmniej
wszyscy tak uwazaja) mi pomogl polowicznie bo jak tylko zblizal sie okres to
nawet leki nie pomagaly i wygladalam jakbym sie wcale nie starala mialam
zapisywane cholernie drogie masci i diete pod moja cere (swoja droga dieta taka
sama dla wszystkich pacjentow) no smoking, no drinking etc teraz chcialabym sie
poradzic ludzi ktorzy znaja ten problem a nie tylko twierdza wiem ze pewnie bez
kolejnej wizyty sie nie obejdzie a stwierdzilam ze jak sie uporam z bliznami to
nie bede az taka brzydka :p chyba ze kosmetyczka cos pomoze kiedys chodzilam na
zabiegi pradem (to ma jakas swoja fachowa nazwe v-costam czy w-costam nie wiem,
nie pamietam dzialalo to na tej zasadzie ze blizny sie odnawialy czesciowo tylko
strupkow nie mozna blo zdrapywac bo bedzie taki sam efekt jak przed :) isc po
pomoc do kosmetyczki czy starac sie jednak udac do dermatologa?bylam w aptece i
pytalam o preparaty na blizny ale jak tu wybrac dobry skoro podaje kilka nazw
jednak komuna byla dobra- byl 1 nie bylo problemu :P
poradzcie, pomozcie, byleby bylo lepiej
3majcie sie [za co chcecie najlepiej 2 osobe :P]
Ola

19. Data: 2006-12-05 12:23:35

Od: "justa" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serafinek napisał(a):
> [...]
> jednak komuna byla dobra- byl 1 nie bylo problemu :P
> poradzcie, pomozcie, byleby bylo lepiej
> 3majcie sie [za co chcecie najlepiej 2 osobe :P]

dermatolog powinien Ci pomóc nie tylko w kwestii trądziku, ale właśnie w
przypadku przebarwień, dlatego do niego Cię kierujemy. można zrobić np. serię
zabiegów za pomocą kwasów - ja bym miała większe zaufanie do dermatologa niż
do kosmetyczki, to raz, a dwa - dermatolog może używać wyższych stężeń kwasów
niż kosmetyczka. możesz też wypróbować kwasy do domowego użytku - pytaj w
aptece np. o Acne Derm, Lysanel Active. używaj ich na noc, a na dzień kup
krem z wysokimi filtrami UV.

Syfki kontra solarium. Kto wygra?
MAC
Dry clean [OT?]