przechowywanie kosmetykow

1. Data: 2003-06-25 22:04:53

Temat: przechowywanie kosmetykow
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo konkretny przypadek - kupilam ostatnio maseczke nawilzajaca bio
specific YR i zastanawiam sie gdzie ja lepiej trzymac: w lodowce czy w
szafce w lazience? Generalnie lubie schlodzone kosmetyki, ale niestety
francuski to dla mnie czarna magia i nie wiem czy jej to jakos nie zaszkodzi
(moze cos sie za bardzo zmrozi:))) Co radzicie?

Aga

1. Data: 2003-06-26 05:42:45

Temat: Re: przechowywanie kosmetykow
Od: " aga" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aga.p <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> francuski to dla mnie czarna magia i nie wiem czy jej to jakos nie zaszkodzi
> (moze cos sie za bardzo zmrozi:))) Co radzicie?

Ostatnio przeczytałam w jakiejś gazecie ze nie powinno się trzymac kremów itp
w lodówce zwłaszcza jesli są już otwarte i używa się je bo to nie przedłuża
ich terminu ważności. Kosmetyki lubią suche, przewiwewne, zaciemnione
(nienasłonecznione)miejsca.Łazienka chyba też nie jest najlepsza (wilgoć)
więc pozostaje szafka w pokoju w ciemnym miejscu, ew. w kosmetyczce.Natomiast
jeśli lubisz chłodne kosmetyki to chyba nic nie szkodzi jeśli przed użyciem
włożysz je na chwilę do lodówki.

1. Data: 2003-06-26 09:12:41

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"aga.p" wrote:

> [...]
> francuski to dla mnie czarna magia i nie wiem czy jej to jakos nie zaszkodzi
> (moze cos sie za bardzo zmrozi:))) Co radzicie?

Ta SOS Intensif? Fajna jest :)

Ja swoja trzymam w szafce, ale OIDP nic nie pisalo na opakowaniu o
warunkach przechowywania. Wstawienie do lodowki na wysokosci pojemnika z
warzywami nie powinno zaszkodzic.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-06-26 10:23:04

Temat: Re: przechowywanie kosmetykow (troche OT)
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Ja swoja trzymam w szafce, ale OIDP nic nie pisalo na opakowaniu o
> warunkach przechowywania. Wstawienie do lodowki na wysokosci pojemnika z
> warzywami nie powinno zaszkodzic.

Zalezy jaka kto ma temp. przy pojemniku z warzywami.
U mnie jest tam akurat najnizsza temp. w chlodziarce.

mag.

1. Data: 2003-06-26 10:31:06

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

magia/maggie wrote:

> Użytkownik "Beth Winter" <r...@a...net> napisał w wiadomości

> Zalezy jaka kto ma temp. przy pojemniku z warzywami.
> U mnie jest tam akurat najnizsza temp. w chlodziarce.

Hm, z definicji chyba powinno byc najcieplej przy warzywach, a
najzimniej przy miesie? Moze z jakimis nietypowymi lodowkami mialam do
czynienia ^.^;

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-06-26 10:37:56

Temat: Re: przechowywanie kosmetykow (totalnie OT)
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, z definicji chyba powinno byc najcieplej przy warzywach, a
> najzimniej przy miesie? Moze z jakimis nietypowymi lodowkami mialam do
> czynienia ^.^;

Moze i powinno, ale zakladajac ze zamrazarka jest na dole lodowki a
pojemniki na warzywa sa na dole chlodzarki czyli tuz nad zamrazarka daje
niska temperature.
Najcieplej mam na najwyzzszej polce ok. 10 stopni, przy warzywach (na
dole) - ok 3-4 stopni

Wiec, zeby nie bylo totalnie off topic to moze te kremy na drzwiach lodowki
trzymac? tam zawsze cieplej :)

mag.

1. Data: 2003-06-26 14:44:12

Temat: Re: przechowywanie kosmetykow (troszkę OT)
Od: "Sana/Anna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiec, zeby nie bylo totalnie off topic to moze te kremy na drzwiach
lodowki
> trzymac? tam zawsze cieplej :)

Jedna bardzo dobra kosmetyczka, z papierami, doświadczeniami i na dodatek
wykładowczyni w szkole kosmetycznej trzymała swoje różne smarowidła (i te
"zawodowe" i te dla siebie) na najniższej półce (a zamrażalink był na samej
górze). Szczerze mówiąc na początku wydawało mi się to obrzydliwe - tu
sałata, tam jajeczka, a tu jakieś mazidło profesjonalne. Ale tej pani wierzę
w kwestiach urody bezgranicznie, więc to jest, jak sądzę, optymalne
rozwiązanie.

buziaki,
Sana

1. Data: 2003-06-27 07:40:01

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kosmetyczce.Natomiast
> jeśli lubisz chłodne kosmetyki to chyba nic nie szkodzi jeśli przed

Hmm, wyszlo na to, ze moje mieszkanie nie spelnia warunkow do trzymania
kosmetykow:))

Krem na szczescie jest w skoiku, wiec chyba szafka w lazience mu nie
zaszkodzi. A pasuje mi na tyle, ze zuzyje go bardzo szybko i problem
zniknie.

Dzieki za rade!
Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-06-27 07:45:09

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta SOS Intensif? Fajna jest :)

Tez mi pasuje:)) Nawet nie przypuszczalam, ze nie bede miala czego sciagac z
twarzy, a tu prosze, niby maseczka, a buzka wszystko wchlania:))

> Ja swoja trzymam w szafce, ale OIDP nic nie pisalo na opakowaniu o
> warunkach przechowywania. Wstawienie do lodowki na wysokosci pojemnika z
> warzywami nie powinno zaszkodzic.

U mnie przy pojemniku jest raczej chlodnawo, wiec chemikalia trzymam na
drzwiach i to u gory. Problem w tym, ze niektore kosmetyki w tym chlodzie
gestnieja i gorzej sie rozprowadzaja - a sporo rzeczy juz tak
przetestowalam. Teraz stoi tam tylko krem pod oczy, bo na zimno szybciej
opuchlizna schodzi:))

Pozdrawiam
Aga

żelik