żelik

1. Data: 2003-06-25 19:53:15

Temat: żelik
Od: "NATALIA" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro zamierzam zrobić sobie tipsy żelowe! błagam powiedzcie, że dobrze
robię bo już mam mieszane uczucia....:)

1. Data: 2003-06-26 06:58:59

Temat: Re: żelik
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NATALIA" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Jutro zamierzam zrobić sobie tipsy żelowe! błagam powiedzcie, że dobrze
> robię bo już mam mieszane uczucia....:)
>
> pozdrawiam

witam
ja osobiscie tego nie polecam ,zrobilam to tylko dlatego ze moja kolezanka
miala egzamin z żelowych tipsów w szkole kosmetycznej i potrzebowała modela.
zgodzilam sie a pózniej koszmar.przez pół roku walczyłam o zdrowe paznokcie
.
pozdrawiam
p.

1. Data: 2003-06-26 07:47:55

Od: m...@p...onet.pl (Marzika) szukaj wiadomości tego autora

"NATALIA" <e...@t...pl> wrote in message
> Jutro zamierzam zrobić sobie tipsy żelowe! błagam powiedzcie, że dobrze
> robię bo już mam mieszane uczucia....:)
>
> pozdrawiam

Ja zrobiłam sobie tipsy zelowe w zeszłym roku, potem chodziłam na
uzupełnienie przez nastepne pół roku. Zdecydowałam sie na tipsy
poniewaz mam paskudny nawyk obgryzania paznokci a tak lubie miec ładne
i w miare długie paznkocie (sama nigdy bym takich sobie nie
zapusciła:-)) Pamietam ze zaraz po zalozeniu troche dziwnie sie czulam
ale szybko sie przyzwyczailam i bylam bardzo zadowolona:-)) W sumie to
dzieki tipsom odzwyczailam sie od "zjadania" paznokci:-) i nawet
zastanawiam sie nad ponownym ich nalozeniem. Jesli chodzi o jakas
szkodliwosc sztucznych paznokci to po polrocznym noszeniu tipsow
mialam troche przesuszona płytke na paznokciach (najbardziej na
kciuku), ale szybko sie z tym uporałam (poprzez codzienne nakładanie
odzywki do paznokci:-))

[Łódź] Spotkanie pru
Ananas, morela, 3 minutes?
Zakupy w Drogerii Natura