przeczytajcie to

21. Data: 2002-09-23 11:58:06

Temat: Re: przeczytajcie to
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości
news:ammv4c$kmn$1@korweta.task.gda.pl...
> Hiszpanii
>
> He, he. A w Portugalii, czyżbym coś załapała?

A co, depresyjka mała dopadła? Ja się na grupie kuchennej kurowałam :) od
razu przechodzi :) ...w kilogramy :)
Ale nic to! Kochanego ciałka nigdy dosyć !:)

pozdr.Joanna

22. Data: 2002-09-23 12:02:17

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:ammv6j$aou$1@news.onet.pl...

> Jakie tam tematy czasem odchodzą, to pss i pssm się
chowają ;))))))

I ja nic o tym nie wiem:-(((((((((((( Poproszę kilka
chusteczek.
Sokrates

23. Data: 2002-09-23 12:02:40

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A na dzieciowej interlokutorka też była. Obeszło się bez puszczania
atomówek
> i in. Wiem, bom też była.

Tak żeście mnie zaintrygowały że tez zajrzałem ale tylko piersi i
piersi (niestety 'internetowe') to i wróciłem

Pozdrawiam
Qwax

24. Data: 2002-09-23 12:17:08

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> PSSM w ogóle powinna się schować

A to już zupełnie inna bajka :))))))
U mnie się z resztą dawno schowała :)

Andrzej

25. Data: 2002-09-23 13:03:32

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> piersi i
>
> PIERSI, PIERSI, gdzie, jakie, rozmiar, jędrność, kształt? O
> kurcze,

KARMIĄCE

> a tak dobrze mi się dzisiaj przysypiało i Qwax mnie
> wybudził:-)))

śpij dalej - nic ciekawego :-))))

Pozdrawiam
Qwax

26. Data: 2002-09-23 13:04:32

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie tam tematy czasem odchodzą, to pss

No to będę zaglądał

27. Data: 2002-09-23 13:20:10

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A to już zupełnie inna bajka :))))))
> U mnie się z resztą dawno schowała :)

U mnie zawsze: Jak możne 'moderować' seks? ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

28. Data: 2002-09-23 16:16:26

Od: "Elżbieta" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Fiona <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> O boże to czym ja sie wogole przejmowalam.Zrobilam to co mi kazalas.Mialam
> niezly ubaw.Wszystko rozumiem :-d

Brak mi słów po prostu, czy wy naprawdę nie macie ani krzty jakichkolwiek
zasad?? najpierw cytowanie prywatnej koresponcencji, teraz aluzje pod czyimś
adresem.
jak widzę postanowiono "pięknym za nadobne"..........

--
Elżbieta

29. Data: 2002-09-23 17:35:54

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Fiona wyklawiaturzył(a):

> Chce zebyscie to przeczytali i powiedzieli co sadzicie na tego typu
> traktowanie nowych grupowiczow.Tym bardziej ze autorka tego postu sie
> pomylila i zamiast na grupe wyslala go do mnie(zaznaczyla to w drugim mailu
> do mnie).Post ten dotyczy wczesniejszego na temat:TABLETKI A PLANOWANIE

To jest nasza sprawa, i nikt nie zamierza odpowiadac za kogos innego z
grupy, nie rozumiem dlaczego szukasz opini naszej, kazdy ma swoje
indywidualne zdanie, mnie jak ktos denerwuje na jakiejs grupie to
poprostu wrzucam osobnika/czke do KF'a i koniec, nie mam zamiaru sie z kims
uzerac, i nie szukam zreszta zdania o jego osobie na grupie.
_BTW nie upubliczniam niczyjej korespondecji ktora ktos wysyla do mnie na priv_

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:1562767 |ICQ:159794827 %

30. Data: 2002-09-23 19:57:02

Od: "Fiona" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam jeszcze raz podziekowac grupie za wypowiedzi .Powiem tylko tyle, to
jest juz sprawa zamknieta.Rozegrala sie na forum prywatnym.
Pozdrawiam wszystkich
.Marzena

glupia wpadka:(
płeć dziecka