płeć dziecka

1. Data: 2002-09-22 16:43:28

Temat: płeć dziecka
Od: "Saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

powiedzcie mi czy mozliwe jest stwierdzenie płci dziecka juz w 15 tygodniu
ciazy? bo mi lekarz wlasnie w tym terminie powiedzial ze bede miala corke.
zastanawiam sie na ile to jest wiarygodne

2. Data: 2002-09-22 16:56:52

Temat: Re: płeć dziecka
Od: "sqrczak \"sqra\" sqrski \(przez ó\)" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> powiedzcie mi czy mozliwe jest stwierdzenie płci dziecka juz w 15
> tygodniu ciazy? bo mi lekarz wlasnie w tym terminie powiedzial ze
> bede miala corke. zastanawiam sie na ile to jest wiarygodne

myślę ze masz jakies 50 % pewności
nam też tak powiedział w takim mniej wiecej terminie
ale potem okazało sie ze bedzie chłopiec

Co na prezent slubny?
Lekcje wychowawcze
Opieka nad dziecmi W-wa
ciąża
Buciki niemieckiej firmy Baren Schuhe nr 24