Re: przedawkowałem kawe help!!

Data: 2004-02-20 17:17:58
Temat: Re: przedawkowałem kawe help!!
Od: woo-cash <w...@W...konto.pl>

BoLo <B...@n...pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w wiadomości
<BZlZb.35409$R_.6977@news.chello.at> datowanej pią 20. lutego 2004 12:13:

> Witam, od razu przejde do rzeczy bo czuje sie fatalnie, wczoraj wieczorem
> przedawkowałem kawe (nigdy nie piłem, i niechcąco na 3 kubki zużyłem tyle
> ile powinno sie na 25 zużyć)

Przepraszam, że OT, ale nie mogłem się powstrzymać...

Ludzie dziwią się, że na mikrofalówkach pisze, że nie można w nich suszyć
żywych zwierząt. I człowiek bierze taką instkucję do ręki, czyta i pęka ze
śmiechu, że komu by przyszło suszyć kota w mikrofalówce?

A oto ktoś pisze, że zużył 25 porcji kawy w jednym kubku, pomimo że na
opakowaniu _było_ _napisane_, że to nie jest jedna porcja.

Litości! ;-/
I byłoby to strasznie zabawne, gdyby nie to, że skończyć się może
tragicznie.

A żeby nie było całkiem OT, to chciałbym się zapytać, "naszego pacjenta":
1) czy już lepiej?
2) jak smakuje kawa 25x mocniejsza od normalnej? Ja chyba nie byłbym tego w
stanie wypić, mimo że sam pijam skrajnie toksyczną (tzw. "po turecku" z 3
łyżeczek, czarną, bez cukru).

Pozdrawiam i mam nadzieję, że wszystko się dobrze skończyło.
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."