przedawkowałem kawe help!!

21. Data: 2004-02-21 11:06:44

Temat: Re: przedawkowałem kawe help!!
Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy naprawdę wsypałeś około 16 łyżeczek kawy do kubka?
> Coś mi tu nie pasuje.

Wez poprawke na to, co napisalam powyzej. Taka bezmyslnosc naprawde jest
mozliwa...
A.

22. Data: 2004-02-21 11:10:48

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy naprawdę wsypałeś około 16 łyżeczek kawy do kubka?
> Coś mi tu nie pasuje.

W zasadzie nie ogladam serialu "Na dobre..." ale jeden odcinek przez
przypadek zdarzylo mi sie widziec. Bylo tam o delikwencie (fabuly nie
pamietam juz za dokladnie - bylo to raczej dawno) ktorego postanowiono zdaje
sie ciac bez znieczulenie (gdzyz za wszelka cene chcial zwiac przed
wojsckiem i wymyslil sobie, ze jest ciezko chory). Zabieg (z "atrakcjami")
mial byc dla niego "nauczka". W tym przypadku uwazam, ze byloby to bardzo
madrym rozwiazaniem...

Anka

23. Data: 2004-02-21 11:12:17

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem w stanie uwierzyc... Polskie spoleczenstwo jest bardzo, hmmmmmm,
interesujacym przypadkiem socjologicznym jezeli chodzi o nadmierne
stosowanie lekow i innych substancji szkodliwych...

A.

24. Data: 2004-02-21 12:13:44

Od: "BoLo" <B...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś pewien, że przeczytałeś dawkowanie przed zażyciem?

Spoko, zjadłem tylko 1,5 tabletki, spałem całą noc i dzisiaj już wszystko w
normie i czuje sie dobrze, wielkie dzięki wszystkim :]

--
Pozdrawiam!

BoLo
Redaktor prowadzący | Sirius Mag - www.mag.sirius.pl
B...@m...sirius.pl
GG: 3614113

25. Data: 2004-02-21 12:16:24

Temat: Re: przedawkowałem kawe help!! [ot]
Od: "BoLo" <B...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawia mnie jedna rzecz.
> Dlaczego ludzie robia takie rzeczy? Bezmyslnosc? Glupota? Chec
eksperymentu?

Ja po prsotu nie miałem źelonego pojęcia jak sie robi kawe, zwykle piłem
taką z automatu, a w domu kawa mi potrzebna nie była bo pod ręką miałem
zawsze łóżko :]
Następnym razem przed użyciem przeczytam ulotke, bo nie pamiętam kiedy
ostatni raz tak źle sie czółem jak wczoraj, dobrze że to już za mną....

26. Data: 2004-02-21 18:18:42

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 21 Feb 2004 12:10:48 +0100, na pl.sci.medycyna, Anka Łazowska
napisał(a):

> [...]
> sie ciac bez znieczulenie (gdzyz za wszelka cene chcial zwiac przed
> wojsckiem i wymyslil sobie, ze jest ciezko chory). Zabieg (z "atrakcjami")

Nie chcieli go w ten sposob ciac ale robili sobie z niego zarty - zeby go
wystraszyc :)
Sam lyknal widelec (czy jakas lyzke) i powiedzieli mu ze szpital ma obciete
finansowanie na srodki znieczulajace w przypadku samookaleczen ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

27. Data: 2004-02-21 19:13:45

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Cokolwiek by o nich nie mowic - maja prawo do pomocy, nie tylko tej
> pierwszej, lecz przede wszystkim specjalistycznej. Natomiast w przypadku
> ludzi eksperymentujacych na sobie, ktorzy w rtozbrajajacy sposob pisza, ze
> "przedawkowali" (obojetnie co) "bo nie mieli doswiadczenia, nie wiedzieli,
> jak stosowac, etc." uwazam, ze powinno wprowadzic sie kary.

Podobnie z palaczami, narkomanami i alkoholikami... oni tez swiadomie
niszcza swoje zdrowie.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

28. Data: 2004-02-21 19:15:16

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Ja po prsotu nie miałem źelonego pojęcia jak sie robi kawe

Heh nie spytalismy sie ile masz lat :-) Odpowiesz?

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

29. Data: 2004-02-22 20:34:10

Od: Michał <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sam lyknal widelec (czy jakas lyzke) i powiedzieli mu ze szpital ma obciete
> finansowanie na srodki znieczulajace w przypadku samookaleczen ;)

A moze narkoza a'la NFZ -czyli kaseta z nagraniem "a a a kotki dwa " na okrągło??

bole kregoslupa - jaki lekarz?
cesarskie cięcie
permanentne zapalenie gardla
OAS proszę o wyjaśnienie skrótu