Re: przegląd organizmu

Data: 2004-04-01 12:27:29
Temat: Re: przegląd organizmu
Od: "girl" <g...@g...pl>

news:iastx2noy1bm$.dlg@always.coca.cola...
> On Thu, 1 Apr 2004 11:48:05 +0200, girl wrote:
> Znowu napiszę coś, co niektórym może się nie podobać, ale moim skromnym
> zdaniem wprowadzenie 'przegladu' zdrowotnego mogło by paradoksalnie
> jedynie pogorszyć sytuację. Sporo ludzi traktowało by go tak, jak
> przegląd samochodu właśnie (czyli 'załatwiało' go sobie), a ci, którzy i
> tak dbają o zdrowie mieli by tylko więcej kłopotów.
>
> Kontynuując analogię samochodową - jeśli wydaje Ci się, że obowiązkowy
> przegląd wystarczy, żeby samochód był w dobrej kondycji - to znaczy, że
> nie wiesz nic (albo wiesz bardzo niewiele) o samochodach. Każdy
> [...]

czy zdrowy tryb życia zabezpiecza przed rakiem? moja znajoma prowadzi bardzo
zdrowy tryb życia: dieta, sport, zero papierosów, alkhol okazjonalnie i
niedawno usunęli jej tarczycę, bo choroba była zbyt zaawansowana aby leczyć
lekami, itp.

Co do przegladu to każdy może oszukać, ale wiekszość jednak przygotowuje się
do tego naprawiając np. hamulce czy drążki,

"Przeglad człowieka" traktować jako sposób na poprawę sobie samopoczucia?
Cóż za bzdura, są inne, lepsze sposoby na to,
nie uważam żeby chodzenie od lekarza do lekarza była sposobem na poprawe
samopoczucia - to raczej przykry obowiązek.
Jednak trzeba być odpowiedzialnym za włąsne zdrowie.

pozdrawiam
Basia