Re: przeglad prasy

Data: 2013-04-10 13:31:38
Temat: Re: przeglad prasy
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:3636ac43-1bd5-42f3-908f-ba34e4af4ec1@h1g2000vbx
.googlegroups.com...
On 10 Kwi, 14:09, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w
> wiadomościnews:15cca922-c0e6-4268-9f10-10ca1561f6b4@
cm2g2000vbb.googlegroups.com...

polakow

> [...]
> niegrzeczne)- pisze o sposobie na niejątrzenie Polaków. To mi coś
> przypomina- co się tu ostatnio zadziało na psp, Hanko.
>
> JEDYNE- co można zrobić: rząd musi przestać kłamać. Nie tylko w sprawie
> Smoleńska. Bezwzględnie należy przejąć od Rosjan śledztwo- i zaprosić
> także
> przedstawicieli UE i NATO. Skoro tam rzeczywiście była pancerna brzoza i
> błąd pilota- to dlaczego od lat rząd Tuska wręcz odmawia tego?
>
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Pis to paria skrajnie antypolska, wspiera patologiczne zachowania jak
kibole i inne wszy.., by mieć elektorat i kariery za pomocą
patologicznego elektoratu, nikt nie myśli tu o Polsce. A takich jak ty
antypolaków, w dwie godziny powinno się spakować i bilet w jednym
kierunku do watykanu lub powiesić za zdradę ojczyzny.

Proszę o wskazanie mi, gdzie ja w ogóle wspominam o partii PIS. Choćby i w
sposób pośredni.