przekroczyłam Rubikon

1. Data: 2004-06-08 11:46:51

Temat: przekroczyłam Rubikon
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... i po raz pierwszy zafarbowałam włosy. Zafarbowałam, znaczy się, a
nie "zaszamponiłam". Za namową mips sięgnęłam po farbę, którą reklamuje
Brodzikowa, tylko odcień ciemny brąz. Wyszedł minimalnie ciemniejszy niż
moje (i ciemniejszy niż pokazano na opakowaniu).
Wrażenia; kolor naprawdę fajny, taki dośc naturalny, odrosty nie będą
tak widoczne, chodziło mi właściwie o to, żeby nie płowiały (latem od
słońca i od różnych dziwnych szamponów typu Timotei do włosów brązowych,
brrr...) . Włosy są miękkie, nie wypadają (po szamponie Palette
wypadały), jestem bardzo zadowolona.
Wrażenia węchowe: zapach - makabra, ale ponieważ to moje pierwsza farba,
to nie wiem, jak śmierdzą inne. W każdym razie gryzie w oczy i w nos.
Natomiast włosy po całej operacji nie śmierdzą, znaczy się mają taki sam
zapach, jakbym "szamponiła".
Wniosek: Wśród szamponów, które stosowałam, nie znalazłam takiego
ładnego ciemnego brązu. No dobra, był Casting, ale on kosztuje ponad dwa
razy więcej. Jestem bardzo zadowolona. :)

Krusz,

1. Data: 2004-06-08 16:49:15

Temat: Re: przekroczyłam Rubikon
Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszyzna" <k...@g...pl> skrev i meddelandet
> był Casting, ale on kosztuje ponad dwa razy więcej.

Czyli ile?

--
Pozdrawiam, Magda
www.busk.net/uroda

1. Data: 2004-06-08 16:51:38

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna:

> ... i po raz pierwszy zafarbowałam włosy. Zafarbowałam, znaczy się, a
> nie "zaszamponiłam". Za namową mips sięgnęłam po farbę, którą reklamuje
> Brodzikowa, tylko odcień ciemny brąz.

Y, wszystko fajnie, lubie ciemne brazy, tylko oswieccie mnie jeszcze,
jaka to wlasciwie farbe reklamuje Brodzikowa?

BA

1. Data: 2004-06-08 18:44:54

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Y, wszystko fajnie, lubie ciemne brazy, tylko oswieccie mnie jeszcze,
> jaka to wlasciwie farbe reklamuje Brodzikowa?
>
> BA

Garnier, color naturals. Osobiście polecam - miesiąc po farbowaniu moje
włosy nadal są lśniące i nie tracą koloru. Jestem bardzo zadowolona.
hiver

1. Data: 2004-06-08 19:27:44

Od: "Bam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
Za namową mips sięgnęłam po farbę, którą reklamuje
Brodzikowa, tylko odcień ciemny brąz. Włosy są miękkie, nie wypadają (po
[...]

Też używałam Palette i za namową mojej fryzjerki farbnęłam się Garnierem.
Gryzie i szczypie, moje włosy przez tydzień śmierdziały i obficie farbowały,
mimo codziennego mycia doszły do siebie po tygodniu właśnie. Natomiast są
efekty oliwki zawartej w farbie, nigdy nie miałam tak nawilżonych włosów po
farbowaniu, super efekt.
Kolor jednak szybko zszedł i Casting którego użyłam teraz jest o niebo
lepszy. Nie brudzi tak i po jednym myciu nie schodzi, śliczny brązik
połyskujący wyszedł a odżywka dołączona do farby (40 ml) starcza na kilka
razy i pięknie nawilża po farbowaniu.
Polecam, ostatnio kupiłam w promocji w Rossmanie chyba 17 zł ze zwiększoną
pojemnością starczającą dla moich długich włosów.
Pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2004-06-08 22:28:05

Od: "lea" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ładnego ciemnego brązu. No dobra, był Casting, ale on kosztuje ponad dwa
> razy więcej. Jestem bardzo zadowolona. :)

Nie, no!!! WYMIĘKŁAM!!! Zeby zafarbowanie wlosów uznac za przekroczenie
Rubikonu!! Sorry, ale myslałam, że obecnie nie ma kobiet, które nie farbuja
włosów!! Wybacz, Kruszyna, ale mnie po prostu zaszokowalas!! Ale swoja droga
Garnier Naturals faktycznie jest niezle, choć lepsze efekty typu polysk i
zdrowy wyglad daje Garnier Nutriss. Dobre sa tez farby Wella Decore, troche
drozsze od G.Naturals, ale jednak po omawianej farbie szybciej matowieja
włosy. Ja bym ja porównała do nowej Palette de Luxe (broń Boze do tej starej w
małym opakowaniu - nie uzywajcie!), daje podobne efekty, a cenowo....chyba
Palette troszke drozsza, bo - normalka - ma w opakowaniu buteleczkę!!
Może w sumie to troche szkoda, ze ja nie mogę sie nacieszyć po raz I takim
odkryciem jakim jest farba do włosów, bo uzywam tego specyfiku srednio raz w
miesiacu!! Tak wiec o farbach do włosów wiem...dość niemało!
Pozdrawiam
Lea

1. Data: 2004-06-09 10:56:04

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik :: Solana :: napisał:

> Czyli ile?

ponad 20 zł

Krusz.

1. Data: 2004-06-09 10:58:56

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lea napisał:

> Nie, no!!! WYMIĘKŁAM!!! Zeby zafarbowanie wlosów uznac za przekroczenie
> Rubikonu!! Sorry, ale myslałam, że obecnie nie ma kobiet, które nie farbuja
> włosów!! Wybacz, Kruszyna, ale mnie po prostu zaszokowalas!!

Dlaczego?

[ciach farby]
>Tak wiec o farbach do włosów wiem...dość niemało!

No widzę właśnie :)

Krusz.

1. Data: 2004-06-09 11:20:27

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

lea wrote:

>Nie, no!!! WYMIĘKŁAM!!! Zeby zafarbowanie wlosów uznac za przekroczenie
>Rubikonu!! Sorry, ale myslałam, że obecnie nie ma kobiet, które nie farbuja
>włosów!!

ROTFL :-)
Ty zauważasz ludzi jak idziesz po ulicy?
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-06-09 11:25:07

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze lea:
> Nie, no!!! WYMIĘKŁAM!!! Zeby zafarbowanie wlosów uznac za przekroczenie
> Rubikonu!! Sorry, ale myslałam, że obecnie nie ma kobiet, które nie farbuja
> włosów!!

*puff*
Znikłam w obłoczku logiki.

Saddie