przelotka

1. Data: 2002-06-24 11:30:14

Temat: przelotka
Od: "Wojciech Mirski" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
gdzie mogę kupić przelotkę wtyczki do gniazdka elektrycznego ze standardu
polskiego na amerykański?

pozdr.
WM

1. Data: 2002-06-24 11:35:09

Temat: Re: przelotka
Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Mirski" <w...@s...pl> wrote in message
> Witam,
> gdzie mogę kupić przelotkę wtyczki do gniazdka elektrycznego ze standardu
> polskiego na amerykański?

Ostatnio widziałem w OBI, czły komplet za 47zł.
Oczywiście były to tylko przejściówki, nie ingerujace w napięcie (amerykanie
mają w sieci 117V/60Hz).
Możesz też pytać w miejscach typu "Sklep podróżnika".

--
==========###-###-###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom

1. Data: 2002-06-24 14:36:58

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Jd" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
(amerykanie
> mają w sieci 117V/60Hz).
> Możesz też pytać w miejscach typu "Sklep podróżnika".

No i napewno dostaniesz ja na lotnisku. Ja widzialem je takze w Leroyu na
Pulawskiej w W-wie wiec pewnie dzialy elektryczne duzych marketow tez to
maja.

vpw

1. Data: 2002-06-25 08:23:14

Od: "scuba" <p...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylo takie cos - takze chyba w sklepach z walizkami "Samsonite" - jako
wyposazenie podrozne.
Pozdrawiam - scuba

Piec CO
klejenie glazury
Pralki z ukośnymi bębnami (Electrolux, Zanussi)
katalog Boscha
Czym wyrownac powierzchnie podlogowe