przemarznięty cedr

1. Data: 2012-04-16 10:07:47

Temat: przemarznięty cedr
Od: Aabacus <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilkunastoletniego cedra (albo miałem), który przemarzł w tę
zimę.Wszystkie igły zbrązowaiały i opadły,ale jedna galązka , która
była pod śniegiem jest zielona i wypuszcza pączki. Czy jest szansa
żedrzewko przeżyje?

2. Data: 2012-05-11 17:30:46

Temat: Re: przemarznięty cedr
Od: Sannati <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2012 12:07:47 UTC+2 użytkownik Aabacus napisał:
> [...]
> zimę.Wszystkie igły zbrązowaiały i opadły,ale jedna galązka , która
> była pod śniegiem jest zielona i wypuszcza pączki. Czy jest szansa

Szansa jest . zadbaj by roślinak sie nie przesuszyła w cieplejsze dni ...
Moje cedry maja sie dobrze prawie . Jeden pendulowaty troszkeprzyrudział po woerzchu
ale juz odbija . Pozdr Jacek K

3. Data: 2012-05-18 12:14:33

Od: Aabacus <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Maj, 19:30, Sannati <s...@m...com> wrote:

> Szansa jest . zadbaj by roślinak sie nie przesuszyła w cieplejsze dni ...
> Moje cedry maja sie dobrze prawie . Jeden pendulowaty troszkeprzyrudział po
woerzchu ale juz odbija . Pozdr Jacek
Widzę że nie jest tak źle. W międzyczasie cedr wypuscul duzo zielonych
pączków i wygląda teraz jak modrzew na początku wegetacji. Pozdrawiam
Adam

yu
cisy
Ananas sobie...