przemoc w rodzinie....

1. Data: 2002-07-03 08:45:58

Temat: przemoc w rodzinie....
Od: "eliza" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam wielką prośbę.
Poszukuję telefonów, adrswó, jakichkolwiek kontaktów
do grup wsparcia pomagających ofiarom przemocy w rodzinie, współpracujących
z prawnikami, psychologami.

Zależy mi na terenie Górnego Śląska.
W wyszukiwarce nie znalazłam nic sensownego poza niebieską linią.

Kontakt potrzebuje dla kogoś, kogo sytuacja jest tragiczna, niestety.

Pozdrawiam wszystkich
dziękuję z awszelka pomoc

2. Data: 2002-07-03 08:59:57

Temat: Re: przemoc w rodzinie....
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy mi na terenie Górnego Śląska.
> W wyszukiwarce nie znalazłam nic sensownego poza niebieską linią.
>
> Kontakt potrzebuje dla kogoś, kogo sytuacja jest tragiczna,
niestety.

W jakim mieście ?
Ja mogę odszukać tel do por pomocy rodzinie w Chorzowie, ale tam pomoc
jest bezpłatna tylko dla mieszakńców Chorzowa.

Pozdrowienia.

Basia

3. Data: 2002-07-03 10:27:15

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przydatne linki:

http://free.ngo.pl/temida/spis.htm

http://free.ngo.pl/temida/dla.htm

> Kontakt potrzebuje dla kogoś, kogo sytuacja jest tragiczna, niestety.

Niedawno też tak dla kogoś szukałam... Potem znów dla kogoś innego... :-(

Sadira

4. Data: 2002-07-03 10:57:27

Od: "eliza" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ta osoba mieszka w Katowicach
dziękuje za odzew

5. Data: 2002-07-03 11:01:22

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie:

www.parpa.pl

znajdź wyszukiwarkę i wpisz hasło "przemoc" lub "przemoc w rodzinie". Tam
znajdziesz różne propozycje. Ogólnie zapoznaj się z tą stroną. Myslę, że
znajdziesz tam wiele odpowiedzi na nurtujące Cię pytania w tej materii.

Pozwodzenia i pozdrawiam
Ania

6. Data: 2002-07-03 16:53:52

Od: "Wojciech Kulesza" <w...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy mi na terenie Górnego Śląska.

A spróbuj zadzwonić na "Wyspę"
Towarzystwo Ochrony Praw i Godności Dziecka "Wyspa"
41-500 Chorzów, ul. Omańkowskiej 1
tel. 241-00-73, 0602-346-528, fax. 241-00-73

Pozdrowienia

Wojtek

pierwsze wakacje z bobakiem
Re: Podobieństwa czy różnice?