przepisik

1. Data: 2004-09-08 19:47:10

Temat: przepisik
Od: Patrycja Scelina <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkih serdecznie

Mam mala propozycje na nieco inne kotleciki na niedzielny ( a moze nie
niedzielny ) obiadek :)

3 jajka - oddzielic zotlka od bialek, bialka z szczypta soli ubic na
sztywna piane
2 piersi z kurczaka pokroic w drobna kostke, doprawic vegeta, pieprzem
(wedle uznania takze bazylia) i dodac do bialek
Do wszystkiego dodac 3 lyzki maki i zoltka
Wymieszac i na rozgrzanej oliwie smazyc nakladajac lyzka niewielkiego
rozmiaru koltleciki

Zycze smacznego

--
Patrycja

1. Data: 2004-09-08 20:13:01

Temat: Re: przepisik
Od: Patrycja Scelina <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako nowicjuszka na grupie.....to ten przepisik jest na "wkupienie" :)

Patrycja

1. Data: 2004-09-10 11:25:42

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Patrycja Scelina wrote:
> Witam wszystkih serdecznie
>
> Mam mala propozycje na nieco inne kotleciki na niedzielny ( a moze nie
> niedzielny ) obiadek :)

(...)

Witaj! Ja robilam podobne kotleciki, tyle, ze wzbogacone dodatkiem
cebuli i pieczarek - tez bardzo smaczne.

Serdecznie pozdrawiam
Maria

1. Data: 2004-09-17 14:59:51

Od: "Maurer" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Patrycja Scelina" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam wszystkih serdecznie
>
> Mam mala propozycje na nieco inne kotleciki na niedzielny ( a moze nie
> niedzielny ) obiadek :)

zrobilem na piatkowy obiadek:) Wyszlo mi chyba troche za duzo maki i jajek w
stosunku do kurczaka, ale i tak bylo smaczne, forma troche przypominaly
placki ziemniaczane, a do tego frytki z majonezem. Bardzo dziekuje za
przepis, juz wiem co robic z resztkami kurczaka po moich swietnych filetach
nadziewanych pieczarkami i papryka.......;)

pozdrawiam
maurer

1. Data: 2004-09-17 20:39:08

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maurer" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> filetach
> nadziewanych pieczarkami i papryka.......;)

Czy ja mogłabym ewentualnie prosić o przepis na "świetne filety
nadziewane pieczarkami i papryką"?
ania

1. Data: 2004-09-18 17:50:48

Od: "Maurer" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"@nn" <a...@g...pl> wrote in message

> Czy ja mogłabym ewentualnie prosić o przepis na "świetne filety
> nadziewane pieczarkami i papryką"?
> ania

hmm, no wiec... farsz to podsmażona cebulka, pieczarki, papryka,wszystko
pokrojone w drobną kostkę. do tego po podsmazeniu i lekkim przestudzeniu
dodajemy duzo tartego sera, sol pieprz itp. Filety z piersi kurczaka
czyscimy, i przez male naciecie rozcinamy w srodky filety na pol (to chyba
najtrudniejsza czesc, przydaja sie umiejetnosci ginekologiczne:),
najwazniejsze zeby nie rozciąć fileta/filetu na wylot. Nacieramy solą i
pieprzem. Nakładamy farsz do środka, zamykamy otwór wykałaczkami,
panierujemy i smazymy... ot i caly sekret:)

pozdrawiam
maurer

1. Data: 2004-09-18 19:16:04

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieprzem. Nakładamy farsz do środka, zamykamy otwór wykałaczkami,
> panierujemy i smazymy... ot i caly sekret:)

ania

a ja coś mam - ciasta (przepisy)
Waniliowo-gruszkowy spacer w chmurach
Papryko...zerca.