przepisy dla dzieci bezglutenowych

1. Data: 2003-12-17 10:32:37

Temat: przepisy dla dzieci bezglutenowych
Od: "fiona" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !
Jestem mamą trzyletniego Kubusia, który jest dzieckiem bezglutenowym.
Ostatnio moje dziecko z pasja uwielbia ogladac ksiazki kucharskie-
szczególnie te z przepisami na cista i opowiada o tym jakie ciasto chciałby
zjeść. Klucha stoi mi w gardle , bo niestety ciast takowych na razie nie
bedzie mógł spróbować. Ale w przypływie emocji obiecałam, mu że na święta
upieke ciasto specjalnie dla niego. No i teraz klops ... nigdzie nie moge
znaleźc przepisów na cista dla dzieci bezglutenowych. Czy moze ktos z Was
mógłby mi poradzić?

Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka

2. Data: 2003-12-17 10:37:54

Temat: Re: przepisy dla dzieci bezglutenowych
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fiona" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> znaleźc przepisów na cista dla dzieci bezglutenowych. Czy moze ktos z Was

Poszperaj w archiwum pl.soc.dzieci. Było tego dużo.
Albo zapytaj na grupi - ale i tak pewnie odeślą do archiwum.....
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2003-12-17 13:01:57

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nigdzie nie moge
> znaleźc przepisów na cista dla dzieci bezglutenowych

Całkiem sporo mozna znaleźć tutaj:
http://free.med.pl/celiakia/kuchnia.htm
Nie próbowałam, ale przepisy wyglądaja pysznie! :)))

Pozdrowienia!
daśka

4. Data: 2003-12-17 16:13:53

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 17 Dec 2003 11:32:37 +0100, na pl.sci.medycyna, *fiona* napisał(a):

> [...]
> znaleźc przepisów na cista dla dzieci bezglutenowych. Czy moze ktos z Was

Miałam tego masę. Nawet pączuszki robiłam.
Jak jeszcze nie wyrzuciłam tych zeszytów, to będę skanowała i mogę Ci
wysyłać.
Biuletyny i książeczki to napewno wyrzuciłam.

Kaja
GG 2390422

Kaszel po seksie
zastrzał