przepisywanie antybiotyków

31. Data: 2002-12-30 23:47:59

Temat: Re: przepisywanie antybiotyków
Od: " Mariusz" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja chyba mam problem z ortografią i choruję na lenistwo aby sprawdzić
poprawność wyrazów
Pewnie mase osób ma niezły ubaw
a mi nie do smiechu
choć dobrze że jestem tutaj troszke anonimowy

32. Data: 2002-12-31 01:17:04

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 31 Dec 2002, Mariusz wrote:

> podawanie jeszcze antybiotyków przez 2 dni w sumie to byłoło by 5 a stego co
> się orientuje wg literatury powinno se podawać od 7 do 10 bez względu na
> objawy chorobowe aby wykluczyć ewentualne nawroty choroby

nie, sa doniesienia zgodne z EMB, w ktorych zaleca sie leczenie
infekcji 5 dni. Sa tez zreszta powody dla ktorych podaje sie
antybiotyk tylko jeden dzien, sa takze przypadki, w ktorych
podaje sie antybiotyk wylacznie dla oslony podczas rwania zebow,
jesli pacjent ma np. wade serca. Tak na prawde nie jest to
wszystko takie proste.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

33. Data: 2003-01-02 10:07:42

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Droga Marzenno ;-)
>
> Domyślam się, że przeczytałaś już prawie wszystkie książki na temat astmy,
> jednakże pozwól, że zarekomunduję Ci jeszcze jedną ;-). Jest to mała i
> niedroga książeczka, która zawiera wiele bardzo praktycznych i
wartościowych
> informacji, między innymi na temat astmy.

Dziekuje, juz zamowilam. Wiedzy nigdy nie dosc :-)

Pozdrawiam

Marzenna

34. Data: 2003-01-02 12:17:28

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
>
> Dziekuje, juz zamowilam. Wiedzy nigdy nie dosc :-)
>
> Pozdrawiam
>
> Marzenna

Miło to słyszeć ;-). Po ewentualnym przeczytaniu (oczywiście przy okazji),
proszę o dwa słowa czy książeczka się przydała. Tylko szczerze ;-).

Pozdrawiam, andrzej

35. Data: 2003-01-02 14:32:37

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miło to słyszeć ;-). Po ewentualnym przeczytaniu (oczywiście przy okazji),
> proszę o dwa słowa czy książeczka się przydała. Tylko szczerze ;-).

Na pewno napisze. I obiecuje nie bede kadzic bez uzasadnienia ;-)

Pozdrawiam

Marzenna Kielan

36. Data: 2003-01-02 15:13:51

Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
>
> Na pewno napisze. I obiecuje nie bede kadzic bez uzasadnienia ;-)
>
> Pozdrawiam
>
> Marzenna Kielan

O to mi właśnie chodziło ;-). Książka jest z pewnością wartościowa ale nie
należy spodziewać się cudu ;-). Ja nie mam astmy, ale interesuje mnie
problem alergii i z ciekawością ją przeczytałem. Przeczytałem również drugą
książeczkę tego samego autora o przewlekłym zmęczeniu. Ta pozycja chyba
jeszcze bardziej mnie wciągnęła.

Pozdrawiam, andrzej

kamień w nerce
kamień w nerce
Stulejka
cystografia mikcyjna+badanie izotopowe nerek
szukam dobrego ortodonty we wrocławiu-dla dorosłych