przepraszam za test

1. Data: 2003-09-01 14:25:13

Temat: przepraszam za test
Od: "Małgosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za ten test, ale od kilku dni nie mogę pobierać żadnych
wiadomości z grupy, chciałam sprawdzić czy moje wiadomość dotrze i czy ktoś
ma tez problemy?

1. Data: 2003-09-02 07:03:36

Temat: Re: przepraszam za test
Od: "Agnieszka Brzeska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgosia" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam za ten test, chciałam sprawdzić czy moje wiadomość dotrze i
czy ktoś
> ma tez problemy?

a ja moge tylko odpowiadac na posty natomiast nie moge nic wyslac jako
watek glowny i tez nie wiem dlaczego?
Agnieszka Brzeska

1. Data: 2003-09-03 18:01:39

Temat: Re: przepraszam za test - odp
Od: "Akulka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Brzeska" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Małgosia" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> a ja moge tylko odpowiadac na posty natomiast nie moge nic wyslac jako
> watek glowny i tez nie wiem dlaczego?
> Agnieszka Brzeska

Ja też miałam ten problem...heh.
Dlatego musisz zmienić serwer news'owy, jeśli masz konto pocztowe na onecie
to możesz korzystać z onetu jako serweru, ja polecam zmienić na
news.gazeta.pl (narzędzi/konta/dodaj). Następnie ściągasz grupę na ten
serwer, ściągasz posty i juz bez problemu z outlooka odpowiadasz, lub
wysyłasz nowe wątki.

Pozdrawiam serdecznie,
Akulka

o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o
Dwóch ludzi patrzyło przez te same kraty. Jeden ujrzał kałużę, a drugi
gwiazdy.

1. Data: 2003-09-03 18:05:56

Od: "Akulka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przepraszam za ten test, ale od kilku dni nie mogę pobierać żadnych
> wiadomości z grupy, chciałam sprawdzić czy moje wiadomość dotrze i czy

Hmmmmmmmm
Może masz ustawione synchronizowanie grupy na: nie synchronizuj? Albo
narzędzi/ pobierz na 0? W ostateczności zmień serwer, jak radzę nizej
koleżance. Ja w gazecie mam 0 problemów, nie zjada mi nawet postów, jak to
miało miejsce na innym serwerze.
--

Jaja
Zada cielecego kawalek- poradzcie