przepuklina

1. Data: 2005-10-03 16:00:06

Temat: przepuklina
Od: "sKrzeK" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

mam pytanie:
w jaki sposób (jeśli wogóle można) wyleczyć przepuklinę mosznową???

2. Data: 2005-10-03 20:23:20

Temat: Re: przepuklina
Od: Josef Morko <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

sKrzeK wrote:

> witam,
>
> mam pytanie:
> w jaki sposób (jeśli wogóle można) wyleczyć przepuklinę mosznową???

Czolem!

Jedynym sposobem na leczenie prawie wszystkich przepuklin (jedynym wyjatkiem
jest pewien rzadki typ przepukliny u noworodka) jest leczenie operacyjne.

Jezeli ktos zaoferuje Ci inna metode leczenia (zachowawcze), mozesz
spokojnie uwazac go za nabieracza.

Pozdrowienia!

Waldek

3. Data: 2005-10-04 20:53:51

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również uważam, że tylko operacyjnie.
Jedno mnie tylko zastanawia, jak Ty się tego biedaku nabawiłeś, bo chyba
wcześniej o takiej przepuklince nie słyszałam.

4. Data: 2005-10-04 21:34:05

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Oct 2005 22:53:51 +0200, "Zoka" <f...@o...pl> wrote:

>Ja również uważam, że tylko operacyjnie.
>Jedno mnie tylko zastanawia, jak Ty się tego biedaku nabawiłeś, bo chyba
>wcześniej o takiej przepuklince nie słyszałam.

to najwyraźniej mało słyszałaś
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

5. Data: 2005-10-05 05:33:11

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to najwyraźniej mało słyszałaś
> --
> Leszek Słodkowski aka Harry Haller
> gg 1398692 harry[at]harryhaller.com
> Paderborn , Niemcy

Mało słyszałam i dlatego grzecznie się pytam, ale jak znam życie i podejście
ludzi dyskutujących to odpowiedzi nie uzyskam, bo w większości głowach
ważniejsze są właśnie hasła typu "mało słyszałaś" niżeli doinformowanie mnie
i ewentualnie innych.
I to jet przykre, tym bardziej, że zauważyłam że taka hitoria powtarza się
na prawie każdej grupie dyskusyjnej.
Nie masz ochoty konkretnie odpowiedzieć to nie odpowiadaj w ogóle, darus
sobie złośliwości... bo i ja będę.. buraku.

6. Data: 2005-10-05 20:53:22

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 5 Oct 2005 07:33:11 +0200, "Zoka" <f...@o...pl> wrote:

>. bo i ja będę.. buraku.

Jak chcesz kogoś od buraka wzyzwać to
miej na tyle odwagi , żeby się pod postem podpisać

A propos przepukliny mosznowej

Przepuklina pachwinowa skośna ( czyli taka , w której
worek przepukliny biegnie kanałem pachwinowym )
w której worek z zawartością przechodzi całym kanałem i wchodzi do moszny
jest przepukliną mosznową.
Ot i cała filozofia.

7. Data: 2005-10-06 05:57:03

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> worek przepukliny biegnie kanałem pachwinowym )
> w której worek z zawartością przechodzi całym kanałem i wchodzi do moszny

Jak widać wystarczy tylko chcieć.. dziękuję bardzo.

Kuracja magnezowa.
Koniec brania Clonazepamu, ale...
nowotwor
Zkład opiekuńczo-leczniczy - śmiesznie małe porcje
To już nie SF[Onet]