przepuklina pachwinowa

1. Data: 2004-02-03 08:43:32

Temat: przepuklina pachwinowa
Od: "Sojad" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, jestem tutaj nowy, pewnie nie napisałbym tu nigdy gdyby nie dół
jakiego łapię chwytając się za brzuch od wczoraj ;-). W skrócie i
konkretnie:

Trzy operacje przepukliny pachwinowej (prawa strona) za mną.
Zaraz po trzeciej operacji zauważyłem że boli mnie również lewa strona -
lekarz proroczo obwieścił że się tam zrobi przepuklina.
Z prawej strony od kilku dni - kolejna przepuklina, z tym że od dzisiejszej
nocy po rpostu koszmarnie boli i wszystko w środku się rusza... :-( kto
doświadczył - wie.
Dzisiaj wieczorem jadę do chirurga... już sam nie wiem czy mam się poddawać
kolejnej operacji... Nie wszywali mi na razie żadnych siatek - może to by
załatwiło sprawę...
co wy na to?
pozdrawiam
soja

2. Data: 2004-02-03 15:39:14

Temat: Re: przepuklina pachwinowa
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sojad" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
poddawać
> kolejnej operacji... Nie wszywali mi na razie żadnych siatek - może to by

w tej sytuacji rzeczywiscie moze byc konieczna plastyka z zastosowaniem
siatki, nie napisales jakimi metodami operowano
nie oznacza to oczywiscie, ze i tu nie zdarzaja sie nawroty

nadmiar żelaza
[spam-Wawa] Komórki macierzyste - spotkanie informacyjne
alzhimer
zabieg urologiczny
zabieg urologiczny