przepuklina pachwinowa

następny post »
From: "Sojad" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: przepuklina pachwinowa
Date: Tue, 3 Feb 2004 09:43:32 +0100

Cześć, jestem tutaj nowy, pewnie nie napisałbym tu nigdy gdyby nie dół
jakiego łapię chwytając się za brzuch od wczoraj ;-). W skrócie i
konkretnie:

Trzy operacje przepukliny pachwinowej (prawa strona) za mną.
Zaraz po trzeciej operacji zauważyłem że boli mnie również lewa strona -
lekarz proroczo obwieścił że się tam zrobi przepuklina.
Z prawej strony od kilku dni - kolejna przepuklina, z tym że od dzisiejszej
nocy po rpostu koszmarnie boli i wszystko w środku się rusza... :-( kto
doświadczył - wie.
Dzisiaj wieczorem jadę do chirurga... już sam nie wiem czy mam się poddawać
kolejnej operacji... Nie wszywali mi na razie żadnych siatek - może to by
załatwiło sprawę...
co wy na to?
pozdrawiam
soja