przestroga przed łączeniem różnych leków ze sobą oraz z pożywieniem!

1. Data: 2008-11-24 22:46:06

Temat: przestroga przed łączeniem różnych leków ze sobą oraz z pożywieniem!
Od: "Albercik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Znalazłem coś takiego:
http://www.sluzbazdrowia.com.pl/html/more3789a.php
Polecam pod rozwagę...

Pozdrawiam,

Albercik

2. Data: 2008-11-24 23:47:51

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tu przestroga, żeby nie mieć wypadków i powikłań:

http://gdynia.naszemiasto.pl/wydarzenia/921547.html

Na marginesie, nie trzeba było czekać na prywatyzację, żeby tych
najciężej chorych odsyłano z kwitkiem.

3. Data: 2008-11-25 12:38:12

Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Albercik" napisał:
> Witam,
> Znalazłem coś takiego:
> http://www.sluzbazdrowia.com.pl/html/more3789a.php
> Polecam pod rozwagę...

Ja bardzo często (prawie codziennie) wypijam sobie rano "plussza" złożonego
z dwóch "tabletek":
magnez z wit. B6 i "żeń-szeń" (oba chyba od Krügera), który jest zlepkiem
kilku witamin.
Mam nadzieję, że taki "drink" mi nie zaszkodzi? ;)
Magnez staram się uzupełniać codziennie z racji przede wszystkim dużej
ilości wypijanej kawy (3-4 dziennie _kubki_, a nie filiżanki). A jakieś
witaminki też sie przydadzą, bo jakoś za owocami nie przepadam...

Wałeczki w moczu
laserowa korekcja wzroku
Jakie badania Facet skończyłem 40 lat
Leki przeciwdepresyjne jak ostawiać