przeswietlanie drzewek owocowych

11. Data: 2006-02-08 15:28:26

Temat: Re: przeswietlanie drzewek owocowych
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Feb 2006 12:28:16 +0100, Krystyna Chiger napisał(a):

> Czerwone łodygi ma dereń biały. Tnę mu tylko te gałęzie, które
> przeszkadzają (mnie, nie deereniowi ;)). Co do budlei, to ciekawe
> czy wogóle przeżyła obecna zimę...

Powinna przeżyć jeśli okopczykowałaś.
Mnie bardziej szkodaby było barbuli i perowskii:(

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

12. Data: 2006-02-08 15:38:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinna przeżyć jeśli okopczykowałaś.
> Mnie bardziej szkodaby było barbuli i perowskii:(

Musicie siać ten defetyzm?

Pozdrawiam, Basia zdenerwowana myślą o czterech barbulach pod śniegiem :(

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

13. Data: 2006-02-08 16:36:59

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:dscijc$stp$1@inews.gazeta.pl...
> skryba <z...@o...pl> napisał(a):
> [...]
html

> Czytaj zanim polecisz:
> cyt. "Nasza ściąga: sprawdź, jak tniemy krzewy (2)
> Radykalnie skracamy
> Budleja Davida. Przycina się ją wczesną wiosną, tuż przy ziemi.
> Derenie. Corocznie silnie i nisko tuż przy ziemi. "
> pozdr. Jerzy

Ryba chciał się doczytać więc się doczytał.
Ty chciałeś się doczepić więc się doczepiłeś.
Zresztą jak zwykle. Masz jakąś alergię na mnie?

Pozdrawiam Cię serdecznie
skryba

14. Data: 2006-02-08 16:38:20

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Moja perowskia w doniczce zadołowana,
czekała na miejsce w ogrodzie.
Jak przetrwa ,to będzie miała dużo luzu :-)

> Musicie siać ten defetyzm?

To raczej spekulacje :-)

Młode sadzonki już z korzonkami,piwoni drzewiastej.
Podkusiło mnie też żeby już odłączyć od mamusi,
robione z odkładów,ukorzenione magnolie
Przetrwają ??

> Pozdrawiam, Basia zdenerwowana myślą o czterech barbulach pod śniegiem :(

Żeby tylko pod śniegiem,pod nim jest warstwa lodu (-:
Dzisiaj odwilż +1C*,i pada deszcz,plucha(-:

Pozdrawiam TeresaR >

15. Data: 2006-02-08 19:28:28

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dsd6km$283$1@news.onet.pl skryba <z...@o...pl>
napisał(a):

> Ryba chciał się doczytać więc się doczytał.
> Ty chciałeś się doczepić więc się doczepiłeś.
> Zresztą jak zwykle. Masz jakąś alergię na mnie?

Hejka. Do informacji ogrodniczych podawanych w Muratorze warto
podchodzić z odpowiednią rezerwą. Jest to niestety ostatnie źródło, którym
bym się posłużył. :-(
Pozdrawiam sceptycznie Ja...cki

16. Data: 2006-02-08 19:35:09

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko"

> Hejka. Do informacji ogrodniczych podawanych w Muratorze warto
> podchodzić z odpowiednią rezerwą. Jest to niestety ostatnie źródło, którym
> bym się posłużył. :-(

budowlanych tez ...:(((

--
ewa

17. Data: 2006-02-08 20:58:24

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):
> Ryba chciał się doczytać więc się doczytał.

O tym tez nie uprzedziłes.

> Ty chciałeś się doczepić więc się doczepiłeś.
> Zresztą jak zwykle. Masz jakąś alergię na mnie?

Nie gustuje w chłopcach. A czepiłem się nie ciebie ino treści.
To jest róznica.

> Pozdrawiam Cię serdecznie

Równie serdecznie, pa, buziaczki, Jerzy

18. Data: 2006-02-08 22:40:08

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> >>

> Hejka. Do informacji ogrodniczych podawanych w Muratorze warto
> podchodzić z odpowiednią rezerwą. Jest to niestety ostatnie źródło,

Nie generalizowałbym Jarku.
Poza tym nie o samo info chodziło a o delikatną zachętę
do samodzielnych poszukiwań potrzebnych informacji.
Może za delikatna była sugestia skoro obaj nie domyśliliście
się o cel podania tych właśnie linków.
Mogłem podać wiele innych.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

19. Data: 2006-02-08 22:58:01

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:dsdm5j$7qt$1@nemesis.news.tpi.pl...

> O tym tez nie uprzedziłes.

> Nie gustuje w chłopcach.

Rozbij lustereczko.

> A czepiłem się nie ciebie ino treści.
> To jest róznica.

> Równie serdecznie, pa, buziaczki,
A ogoliłeś się starannie czy nadal tak drapiesz paskudo?

> Jerzy

Skryba

20. Data: 2006-02-09 08:56:45

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:
(...)

> Powinna przeżyć jeśli okopczykowałaś.
> Mnie bardziej szkodaby było barbuli i perowskii:(

Okopczykowałam. Perowskię też okopczykowałam, a barbuli nie mam.
I nie wygooglało mi się zadne zdjęcie, więc nawet nie wiem czy
żałować, że nie mam ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Pnącza
W co przepikować?