przetłuszczające się włosy

1. Data: 2004-09-07 17:41:05

Temat: przetłuszczające się włosy
Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doradzcie mi co mam zrobic z moimi wlosami, na drugi dzien po u myciu
zaczynaja mi sie przetluszczac od skory, jestem juz bezsilna, czekam na
wasze dobre rady.

Joanna

1. Data: 2004-09-08 05:39:35

Temat: Re: przetłuszczające się włosy
Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia"

> Doradzcie mi co mam zrobic z moimi wlosami, na drugi dzien po u myciu
> zaczynaja mi sie przetluszczac od skory, jestem juz bezsilna, czekam na
> wasze dobre rady.

Jeśli nie masz przy tym problemów z łupieżem, to polecam Timotei z wyciągiem
z winogron (albo odżywkę po szamponie przeciwłupieżowym, ale nie poprawia
stanu rozczesywalności włosów).
Ja właśnie testuję seboradin niger - szampon apteczny. Przetłuszczanie
zostało, łupież nabyłam - raczej nie polecam.
Z przeciwłupieżowych selsun blue działał na mnie najlepiej, ale cena powala
ok. 30 zł za małą butelczynę.

Czarnulka

1. Data: 2004-09-08 05:51:02

Od: "Anna Pabjańczyk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Doradzcie mi co mam zrobic z moimi wlosami, na drugi dzien po u myciu
> zaczynaja mi sie przetluszczac od skory, jestem juz bezsilna, czekam na
> wasze dobre rady.

Mam tak samo:(
Ja już od x-czasu testuje różne szampony do włosów przetluszczajacych sie.
Jak na razie nie znalazłam idealnego dla mnie i cierpliwie myje prawie
codziennie włosiska.

SpróbujPetrole, myślę, ze móglby być dobry.
Wielu osobom na taką "dolegliwość" pomaga. Mnie w sumie również, tylko
miałam po nim zbyt sianowate, wysuszone włosy (pomimo stosowania odżywki z
tej samej serii). Po jego użyciu nie musiałam myć włosów częściej niż co 3
dni.
Moze dla Ciebie będzie dobry:) Wiadomo, ze każde włosy są jednak inne.
Ten Petrole, kóry ja miałam był przeznaczony dla ciemnowłosych, zawierał
chlorofil. Nie wiem dokładnie jak sie sprawdza ten z azulanem dla blondynek,
czy też korzystnie działa na włosy przetłuszczające się.

Pozdrawiam
Anna Pabjańczyk

1. Data: 2004-09-08 07:39:18

Od: "Alicja" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Doradzcie mi co mam zrobic z moimi wlosami, na drugi dzien po u myciu
> zaczynaja mi sie przetluszczac od skory, jestem juz bezsilna, czekam na

Mam identyczny problem jak Ty. Co jakiś czas testuję nowe szampony, ale
zawsze wracacam do Loreal Elseve Citrus, moje włosy po tym szamponie na
drugi dzień wyglądają najlepiej i najmniej się przetłuszczają.

Pozdrawiam
Alicja

1. Data: 2004-09-08 07:43:22

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia wrote:
> Doradzcie mi co mam zrobic z moimi wlosami, na drugi dzien po u myciu
> zaczynaja mi sie przetluszczac od skory, jestem juz bezsilna, czekam na
> wasze dobre rady.

Asiu, nie wiem, czy ten szampon jest jeszcze w sprzedazy ( przejde sie
pozniej i sprawdze), ale dawal rewelacyjne efekty - mam na mysli szampon
firmy Revlon z serii Sensor, smukla biala buteleczka, fioletowe napisy,
pojemnosc wystarczajaca na miesiac, cena 15-18 zl. Cos wspanialego,
mialam kiedys podobny do Twojego klopot z wlosami i Revlon pomogl jak
nic innego, szczerze polecam :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-09-08 08:42:58

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Doradzcie mi co mam zrobic z moimi wlosami, na drugi dzien po u myciu
> zaczynaja mi sie przetluszczac od skory, jestem juz bezsilna, czekam na

na mnie dobrze działa
timotei ogórkowy
używam go od kilku lat
próbowałam jakichś innych szamponów, ale włosy od razu były tłuste
zauważyłam też, że jakiekolwiek odżywki, nawet te do przetłuszczających się
włosów
działają na mnie fatalnie ;)
acha i jeszcze zauważyłam że trwała działa dobrze na przetłuszczające się
włosy
przynajmniej u mnie :))

natalia

1. Data: 2004-09-08 08:47:11

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:

> [...]
> działają na mnie fatalnie ;)
> acha i jeszcze zauważyłam że trwała działa dobrze na przetłuszczające się

U mnie tez zadzialala, ale trwala wysusza, wiec to oczywiste, ze
zadziala :-)
Co do odzywek - nawet w zamierzchlej juz dosc przeszlosci, kiedy
mialam przetluszczajace sie wlosy, stosowalam chwalony na wizazu Henna
Treatment Wax, po prostu po zalecanym czasie trzymania tegoz na glowie
mylam wlosy, dzieki czemu byly zdrowe, a nie przetluszczaly mi sie
dodatkowo. Po odtluszczeniu wlosow sadzilam, ze juz po zastosowaniu
Wax`u myc ich od razu nie musze, ale byly nijakie, wiec wrocilam do
"mycia zaraz po" i nadal te odzywke polecam.

T.

1. Data: 2004-09-08 09:15:02

Od: "Anna Pabjańczyk" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alicja" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> Mam identyczny problem jak Ty. Co jakiś czas testuję nowe szampony, ale
> zawsze wracacam do Loreal Elseve Citrus, moje włosy po tym szamponie na
> drugi dzień wyglądają najlepiej i najmniej się przetłuszczają.

Na moje włosy niestety ten szampon nie działa:(

Anna P.

1. Data: 2004-09-08 10:47:05

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-08 10:47,Użytkownik Tib ziewnął szeroko i rzekł:

> U mnie tez zadzialala, ale trwala wysusza, wiec to oczywiste, ze
> zadziala :-)

Oprócz tego, ze wysusza, to jeszcze podnosi włosy, a one wtedy nie
przylegają tak ściśle do skóry głowy, przez co mniej się tłuszczą. Kiedy
miałam trwałą, myłam włosy raz na tydzień, rozczesywałam też raz na
tydzień z okazji mycia (bo miałam zrobioną na długie włosy), inaczej się
nie dało :) Na co dzień zraszałam spryskiwaczem do bielizny i układałam
coś misternego na głowie, jakiś kok z bajerem albo co. Trzymało się jak
ta lala, bo tak to z trwałymi jest :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-09-08 11:49:23

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Doradzcie mi co mam zrobic z moimi wlosami, na drugi dzien po u myciu
> zaczynaja mi sie przetluszczac od skory, jestem juz bezsilna, czekam na

Ja ostrożnie podejdę do tematu od strony wewnętrznej, a nie zewnętrznej
(kosmetyki).

Otóż skutkiem ubocznym stosowania tabletek antykoncepcyjnych IV generacji
jest przesuszenie skóry, włosów i śluzówek. Dla osób, które z natury mają
problem z nadmiernym wydzielaniem sebum, taki skutek uboczny jest bardzo
miły. U mnie tego typu dolegliwości nie występowały (miałam cerę normalną,
włosy mogłam myć spokojnie co 3 dni, za to występował trądzik). Branie tych
tabletek spowodowało, że cerę mam suchą i łaknę silnie wszelkich preparatów
nawilżających, włosy mogłabym myć raz na tydzień (oczywiście zwykle myję co
drugi dzień ze względów higienicznych, ale na spartańskich wyjazdach dopiero
po tygodniu widać lekkie ślady przetłuszczania). Trądzik oczywiście zniknął
i cerę mam olśniewającą. Niestety każdy medal ma dwie strony i negatywne
skutki równiez są, choć wychodzą już one poza tematykę grupy. Napiszę więc
tylko o tych skutkach, które bezpośrednio uderzają w moją urodę - znaczne
pogłębienie się cellulitu na udach i pośladakch oraz pękające naczynka na
nogach. Dlatego (m.in) ja rezygnuję.

Żeby było jasne:
Nikogo nie namawiam do brania pigułek antykoncepcyjnych, aby się włosy mniej
przetłuszczały!
Ale jeśli dana osoba:

1. i tak stosuje antykoncepcję hormonalną
2. oprócz przetłuszczających się włosów ma tłustą cerę i trądzik
3. jest świadoma zagrożeń związanych ze stosowaniem IV generacji (polecam w
tej kwestii poczytać forum "zdrowie kobiety" na gazeta.pl bo ginekolog nie
zawsze wie lub chce powiedzieć wszystko)
4. nie ma przeciwskazań ani estrogenozależnych skutków ubocznych

...to moze warto spróbować z tabletkami IV generacji i skorzystać z ich
skutku ubocznego w postaci wysuszenia skóry (tej na głowie również :)

--
best regards
Asia niedzielka [wroclaw]

do wszystkich kobitek z przesuszoną skórą ciała
Allegrowa Policjantka Tib handluje testerami
Smagła
Test programu AnoMail
gdzie EKINOS w Katowicach