przetwory domowe

1. Data: 2004-09-25 08:39:15

Temat: przetwory domowe
Od: "js18" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Mój mężczyzna wziął się w tym roku za przetwory. Przygotował kompoty ze
śliwek i brzoskwiń. Owoców nie pozbawił pestek. Czy to może powodować psucie
się słoików? Jeśli ktoś co wie na ten temat proszę o pomoc w przekonaniu go
jak powinno przygotowywać się owoce. Dziękuję! Rj23

1. Data: 2004-09-25 11:06:31

Temat: Re: przetwory domowe
Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
go
> jak powinno przygotowywać się owoce. Dziękuję! Rj23

Nie rozumiem skad te obawy?

Pestki pomoga utrzymac owoce w pierwotnej formie i dodadza kompotowi
aromatu.
Owoce wypestkowane puszczaja caly sok, "kapcieja", i to co z nich powstaje
trudno nazwac kompotem.

Jedynym problemem moze byc koniecznosc wypluwania pestek przy spozyciu.

--
giga

1. Data: 2004-09-26 11:12:20

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś co wie na ten temat proszę o pomoc w przekonaniu go
> jak powinno przygotowywać się owoce.

Ależ postępił najzupełniej słusznie ! Dzięki temu owoce zachowują kształt i
aromat, a sok z kompotu jest klarowny.

Natalia

Nowa pralka
ekipa wykonczeniowa RADOM