przezroczysty mocz

11. Data: 2004-03-04 20:32:49

Temat: Re: przezroczysty mocz
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> i przy tej cukrzycy on zawsze jest przezroczysty, czy tylko czasami?
> bo u mnie jest np. jak wypije w krotkim czasie litr soku, to wtedy
> miewam wlasnie przezroczysty.

Ja mam tak samo, lub po owocach, albo jak duzo zielonej herbaty sobie
popije, lub piwa ze 3 kufle itd

12. Data: 2004-03-05 19:30:38

Od: "Aksak" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kompletna bzdura, nigdy czegoś takiego nie słyszałam, żeby stwierdzić, ze
> mocz jest zły trzeba zrobić badanie, barwa niewiele mówi, a cukrzycy
> potrafią mieć żółty, brunatny, czerwony, zielony itp. idź do laboratorium
> Ci pokażą A

Tak sie sklada ze mam cukrzyce. Tez potrafie miec rozne kolory... :). Tylko
przezroczysty mam zawsze wtedy kiedy mam duzo cukru w moczu, a zolty (czasem
nawet pomaranczowy) kiedy mam bardzo niskie stezenia. Jakkolwiek wiem
skadinad ze nie tylko to wplywa na kolor co zreszta napisalem powyzej. Jak
napisalas, cukrzycy moga miec rozny, tak samio jak moga miec rozne stezenia.
A popytac o ta zaleznosc mozesz np. dr Symonides albo dr Kolodziejska ze
szpitala dzieciecego na Dzialdowskiej.

P.S. Radze unikac stanowczych stwierdzen, moga sie obrocic przeciw tobie...

Pozdrawiam

Aksak

Europejskie nazwy
[WYNIKI BADAŃ KARDIOLOGICZNYCH] - Opinia, sugestie...
odszkodowanie (moze OT...)
prosba o interpretacje wynikow badan
Pieprzyk - warga