przychodnia stomatologiczna NFZ

1. Data: 2005-06-14 12:33:27

Temat: przychodnia stomatologiczna NFZ
Od: gringo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Jak to jest z tymi prywatnymi przychodniami stomatologicznymi gdzie można
się leczyć na koszt NFZ?
Słyszałem że i tak najlepiej to iść prywatnie i zaplacic te 100zl za zęba.

No ale jak w tym samym gabinecie leczą za pieniądze i na NFZ to w czym jest
róznica? Jest jakas wogole?

2. Data: 2005-06-14 12:39:44

Temat: Re: przychodnia stomatologiczna NFZ
Od: "Greg" <grzesiek_welc(antyspamik)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale jak w tym samym gabinecie leczą za pieniądze i na NFZ to w czym
jest
> róznica? Jest jakas wogole?

w gabinecie z kontraktem NFZ nie płacisz za standard.
Płacisz tylko za ponad-standard (czytaj dobre wypełnienia itd.)

Chyba bardziej opłaca się płacić 25-40 zł za ząbek niż 100 :)
tylko ten czas oczekiwania ...

3. Data: 2005-06-14 12:42:56

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gringo" napisał ...

> No ale jak w tym samym gabinecie leczą za pieniądze i na NFZ to w czym
> jest
> róznica? Jest jakas wogole?

Jest, np. w jakości wypełnień.

Pozdrawiam !
Mała Mi

4. Data: 2005-06-14 14:37:02

Od: gringo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg wrote:

> jest
>
> w gabinecie z kontraktem NFZ nie płacisz za standard.
> Płacisz tylko za ponad-standard (czytaj dobre wypełnienia itd.)
>
> Chyba bardziej opłaca się płacić 25-40 zł za ząbek niż 100 :)
aha czyli zapłace tylko za materiał mam rozumiec tak?
i wtedy zrobią mi zęba tak jakbym poszedł prywatnie?

> tylko ten czas oczekiwania ...
no ale jak boli to mnie chyba musza przyjac ?

5. Data: 2005-06-14 19:07:37

Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Słyszałem że i tak najlepiej to iść prywatnie i zaplacic te 100zl za zęba.
>
> No ale jak w tym samym gabinecie leczą za pieniądze i na NFZ to w czym

a skad jestes?
jezeli mieszkasz w zabrzu lub okolicy to moge na priv candina[malpa]o2.pl
podac Ci namiary na niezla dentystke z nfz i nie ma kolejki :)

6. Data: 2005-06-15 10:10:13

Od: gringo <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

candina wrote:

> jest
>

> a skad jestes?
toruń

7. Data: 2005-06-15 13:15:40

Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

gringo napisał(a):

> aha czyli zapłace tylko za materiał mam rozumiec tak?
> i wtedy zrobią mi zęba tak jakbym poszedł prywatnie?

musze cie rozczarowac, od pewnego czasu nie ma dopłat, tylko albo nfz
albo priv.

> no ale jak boli to mnie chyba musza przyjac ?

tak. ale raczej nie dlatego ze nfz kaze, tylko dlatego ze sa lekarzami.
tyklo plizz, nie przychodz o 4 nad ranem na dyzur stomatologa :)

(wiem, wiem, stomatolog na pogotowiu to relikt zamierzchlych czasow)

--
umęczony pracą, sterany życiem,
poświęcając czas pracy

Adam. pozdrowienia!

prośba o pomoc (długotrwała nieustalona choroba)
Bakterie - dlaczego posiewy są różne???
Potrzebny psychiatra!
potrzebny neurolog
Czy moja żona ma się martwić ???